1397-11-16 18:01
1203
0
60973
انتخاب فردی فاقد شاخص ها و درایت ؛

عدم حساسیت نورقلی پور و گوهری راد در انتصاب رئیس آموزش و پرورش بندرگز / بازی با تعلیم و تربیت در ساحل بی تدبیری !!

انتخاب رئیس آموزش و پرورش بندرگز در غرب استان گلستان با حاشیه هایی همراه شده است .

به گزارش گلستان ما ؛ آموزش و پرورش بی شک به دلیل ماهیت تعلیم و تربیت و گستردگی جمعیتی آن اعم از معلم و دانش آموز مهمترین نهاد یک دولت به شمار می رود که وظیفه خطیر پی ریزی فکری یک جامعه و حتی نسل های آتی را بر عهده دارد.

 از این جهت باید افرادی در این اداره به عنوان رئیس یا مدیر انتخاب شوند که قدرت درایت ، تفکر ، تصمیم گیری ، شجاعت ، تعهد ، دلسوزی و تقید به مبانی دینی را داشته باشند .

از زمان ورود گوهری راد در اداره کل آموزش و پرورش گلستان اقدامات خوبی صورت گرفته و فضای این سازمان مهم از سیاسی کاری در زمان وطنی به سمت استفاده از نیروهای کاربلد رفته است .

اما در قضیه انتخاب رئیس آموزش و پرورش بندرگز چنین حساسیتی دیده نمی شود و معلوم نیست که با چه هدفی و چه شاخص هایی برخی افراد نظیر ا – م در آستانه تصدی مدیریت آموزش و پرورش بندرگز قرار دارد .

واقعا چطور می شود از بین 750 پرسنل آموزش و پرورش بندرگز این فرد بیرون می آید که حداقل شاخص ها و معیارهای یک مدیر که در سطر اول آمده را ندارد و سوابقش موید همین نکته است .

کسانی که بدنام ترین مدارس غیرانتفاعی این شهر را ایجاد کردند ، و یا اینکه مدرسه منحل شده غیر دولتی اندیشه برترکه با سودجویی به سرابی تبدیل شد را مدیریت می کرده اند .

در بین مشکلات موجود اداره آموزش و پرورش بندرگز نظیر اضافه کاریها و ... این انتخاب هم می تواند انگیزه سایر پرسنل را کاهش داده و برخی ها ممکن است مدارس خود را تغییر دهند .

گفته شده این انتخاب حاصل تلاقی نظر نماینده غرب استان (نورقلی پور) و مدیر کل آموزش و پرورش استان(گوهری راد) می باشد و کارشناسان سیاسی و فعالین فرهنگ بندرگز اعم از تمامی طیفهای سیاسی خصوصا اصلاح طلبان بر این باورند که نورقلی پور و گوهری راد با این انتخاب میخ آخر را بر تابوت جریان اصلاحات در این شهر خواهند زد .

آقایان نورقلی پور و گوهری راد بدانند آموزش و پرورش بنگاه ملکی نیست که با فرهنگ و تفکر و آینده نوجوانان و دانش آموزان بازی شود لذا اگر فرصت اصلاح امر وجود دارد درنگ نکنند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.