1397-12-01 11:58
365
0
61336
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

پروژه نیمه‌تمام راه‌آهن گلستان ـ مشهد ‌راه‌اندازی شود

مرجع تقلید شیعیان گفت: اتصال و تکمیل پروژه نیمه‌تمام راه‌آهن گلستان به مشهد مقدس از طرح‌های مهمی بوده که امید می‌رود راه‌آهن کشور برای اتمام و راه‌اندازی آن همت کند.

به گزارش گلستان ما، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان راه‌آهن کشور و استان که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان برای توسعه خطوط ریلی کشور برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: حقیقت این بوده که هیچ‌کدام از وسایل حمل‌ونقلی برکت و ارزشمندی راه‌آهن را ندارد، توسعه خطوط راه‌آهن از ابعاد مختلف نسبت به سایر وسایل حمل‌ونقلی به منفعت مردم و کشور است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم ابراز کرد: اتصال و تکمیل پروژه نیمه‌تمام راه‌آهن گلستان به مشهد مقدس از طرح‌های مهمی بوده که امید می‌رود راه‌آهن کشور برای اتمام و راه‌اندازی آن همت ویژه‌ای داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان ابراز کرد: نقل و انتقالات بار و مسافر توسط خطوط ریلی ارزان‌تر و به سود جامعه است، بنابراین باید نسبت به توسعه راه‌آهن همت بیشتری شود، همچنین راه‌آهن ایران سعی کند هزینه‌های بلیت و سفر خود را کنترل و مدیریت کند تا میل و رغبت مردم نسبت به استفاده از قطار بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.