1397-12-02 09:15
317
0
61350
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گلستان:

نخستین همایش خادمیاران رضوی گلستان اواخر فروردین برگزار می شود/ اجرایی کردن خدمت به مردم و محرومان با همکاری همه دستگاه

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی از برگزاری نخستین همایش خادمیاران رضوی در استان گلستان خبر داد و گفت: این همایش اواخر فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ سید حسین علوی در مراسم راه‌اندازی کانون‌های خادمیاری استان گلستان اظهارداشت: خادمیارانی که در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت‌نام کرده‌اند باید عرصه‌های خدمتی خود را انتخاب کنند.

وی افزود: در اواخر فروردین ماه، نخستین همایش خادمیاران رضوی استان گلستان با حضور سرشبکه‌ها و مسئولان استانی و مدیران آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد و از کانون‌های برتر این استان تجلیل به عمل می‌آید.

علوی تصریح کرد: ما بنا نداریم تنها آستان قدس رضوی را در راستای خدمت به مردم برافراشته کنیم بلکه مقید هستیم که همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها با همکاری آستان قدس رضوی خدمت به مردم و محرومان را اجرایی کنند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی تاکید کرد: خادمان امام رضا(ع) علاوه بر خدمت در حرم مطهر رضوی باید ادامه کشیک کاری خود را در استان محل سکونت خود و در راستای خدمت به محرومان انجام دهند.

در پایان این مراسم احکام رابطان شهرستان‌های استان و مسئولان کانون‌های آستان قدس رضوی در استان گلستان و همچنین احکام مسئولیت کانون‌های محله‌ای آستان قدس رضوی به افراد مسئول اعطاء شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.