1397-12-03 04:06
1637
0
61368
با حضور فعالین فرهنگی و اجتماعی استان گلستان ؛

تشکیل هیات اندیشه ورزی "گام دوم انقلاب" در گرگان / طاهری: تبیین بیانیه "گام دوم انقلاب" یکی از مهمترین وظیفه جریان انقلابی است

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع)گرگان گفت:یکی از مهمترین وظیفه جریان انقلابی قدم برداشتن در جهت تبیین و اجرای بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری است .

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام سید محسن طاهری در نخستین جلسه هیات اندیشه ورز" گام دوم انقلاب" اظهارکرد: با توجه به ایام چهل سالگی انقلاب اسلامی باید نگاه جدیدی را به آینده برای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی ادامه داد: این دغدغه در بین جریان انقلابی وجود داشت که برای آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی چه موضوعی باید اولویت باشد که بیانیه مقام معظم رهبری چراغ راه برای ایجاد این حرکت جدید بود.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع)گرگان گفت: این بیانیه باعث شد تا اقشار تاثیرگذار جریان انقلابی در جامعه با چارچوب و وظایف خود بهتر آشنا شوند.

به گفته وی ؛ یکی از مهمترین وظیفه جریان انقلابی قدم برداشتن در جهت تبیین و اجرای بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری است .

طاهری با اشاره به اینکه کارکردن روی بیانیه مقام معظم رهبری می تواند راهگشا باشد ، تصریح کرد: هر نیروی انقلابی باید خود را در برابر جامعه دارای مسئولیت بداند ، اگر همه گروههای انقلابی در هر جایی که قرار دارند به وظایف خود به درستی عمل کنند کشور قطعا در برابر تمام مشکلات موفق می شود .

وی با بیان اینکه در مسیر عملیاتی کردن بیانیه "گام دوم انقلاب " می بایست نگاه استانی هم مورد توجه قرار بگیرد ، افزود: در جهت گفتمان سازی این بیانیه براساس اولویت های موجود باید حرکتی را شروع کنیم و به برگزاری جلسات اکتفا نکنیم .

01 1

01 1

01 1

 

** تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.