1397-12-03 07:14
804
0
61371
فرمانده سپاه نینوا:

افتتاح "شعبه وحدت" در بانک انصار در راستای تقریب مذاهب است

فرمانده سپاه نینوا افتتاح "شعبه وحدت" بانک انصار را در راستای تقریب مذاهب و تقویت حوزه وحدت دانست که حضرت امام (ره) تاکید داشتند و امروز هم مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سردار حسین معروفی در همایش گفتمان وحدت که به مناسبت افتتاح شعبه ویژه اهل سنت بانک انصار در گنبدکاووس برگزار شد، گفت: این غیرت دینی و ملی بانک انصار است که شرایطی ایجاد کند  تا جوانان اهل سنت ما از منابع بانکی طبق احکام فقه خود برای حل مشکلات خود استفاده کنند. آنها هم شهروند ما و انقلابی و مومن ما هستند و باید از این امکانات استفاده کنند.

وی با اشاره به خط شکنی بانک انصار در ارائه خدمات طبق فقه اهل سنت اذعان کرد: بانک انصار این خط را شکست و با هماهنگی علمای اهل سنت و برطرف کردن نگرانی ها، با نظر و نظارت این بزرگواران اقدام به ارائه تسهیلات به اهل سنت می کند آن هم با دید خدمات دهی نه خدمات گیری  تا هم اشتغال ایجاد کند و هم ازدواج تسهیل شود.

سردار معروفی خطاب به علمای اهل سنت حاضر در همایش گفت: ان شاالله اثر این حرکت انقلابی را با حمایت و نظارت شما بزرگواران بزودی خواهیم دید و همت کنیم امید به جامعه آورده شود و به اشتغال جوانانمان کمک کنیم.

فرمانده سپاه نینوا افزود: امروز شاهد شروع و آغاز کار انقلابی بودیم که می تواند با کمک علمای اهل سنت و رعایت فقه حنفی گره مشکلات مردم خاصه جوانان عزیز اهل سنت را حل کند و بانک انصار افتخار دارد با رعایت تمام موازین شرعی و هماهنگی با علمای اهل تسنن یک مدیریت انقلابی را برای 4 استان که امروز استان گلستان به عنوان چهارمین استان است انجام دهد و دغدغه علمای اهل سنت برای بحث بانکداری اسلامی و مشکلات و دغدغه هایی که در مباحث ربوی داشته اند را برطرف کند.

وی گفت: این حرکت اشتغال به ارمغان  می آورد، محرومیت را در منطقه کاهش می دهد، سیستم ازدواج جوانان را تسریع بخشد و می تواند حوزه های اجتماعی را فعال کند.

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد: بحث اشتغال بزرگترین موضوعی است که بانک انصار با وام هاییکه بدون بهره برای حوزه های اقتصاد مقاومتی و اشتغال می دهد دنبال خواهد کرد.

سردار حسین معروفی ادامه داد:  منطقه ما نیز این پتانسیل و ظرفیت را دارد و با قولی که مدیرعامل بانک انصار داده اند و همت بزرگ علما ، بانک انصار توان توسعه این شعب را نیز دارد.

وی با تاکید بر این امر که بانک انصار به دنبال سود نیست اظهار کرد:  ان شاالله در مدت زمان کوتاه شاهد یک رشد و یک حرکت بسیار خوبی در مجموعه برادران و خواهران اهل تسنن به ویژه جوانان مان هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گفت: احکام الهی باید در ذیل حکومت اسلامی ساری و جاری شود و وحدت قابل قبول هم در ذیل حکومت اسلامی است که اسلام ناب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: شاید رهبر معظم انقلاب ما یک مجتهد شیعه است اما دیدگاه ما اسلام ناب است.

سردار معروفی تصریح کرد: امروز مردم مظلوم غزه ای که نزدیک هفتاد سال مورد هجمه قرار گرفته اند و بیشترین ظلم را تفکر وهابیت به آنها کرده است تنها از سوی ملت و رهبری ما مورد حمایت است.

وی افزود: امام ما در سال 63 در مورد اسلام آمریکایی هشدار داد. اسلامی که از آستین داعش بیرون آمد.همه در مقابل دین و پیامبر ایستادند. چون امروز نفوذ اسلام در دنیا فوق العاده است و این برای مقابله با نفوذ اسلام است.

فرمانده سپاه نینوا یادآور شد: اسلام انقلابی به همه مسلمانان جرات داد است. همه با هم تحت امر امام شان بعد از همه هجمه هایی که دشمن در این چند وقت داشت  از جمله فتنه 96 ، تابستان داغ 97، مشکلات اقتصادی و معیشتی که بخشی از سوی دشمن و بخشی دیگر از عدم مدیریت انقلابی است 22 بهمن را چطور رقم زدند؟ طوری که نه تنها در شهرستان ها در تهران که بیشترین کار را دشمن انجام داده بود بیشترین رویش را شاهد بودیم.

سردار حسین معروفی خاطر نشان  کرد: مردم دین و آبروی خود را حفظ می کنند و اینجا وظیفه خواص و بزرگان و نخبگان ما سنگین است. که باید با خدمت بی منت و با روحیه جهادی در میدان قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.