1397-12-26 06:47
367
0
61940
استاندار گلستان ؛

موزه های دفاع مقدس و مراکز فرهنگی احیاگر فرهنگ شهدا برای نسل های بعد هستند

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شهدا حقی بر گردن همه دارند، اظهار کرد: موزه های دفاع مقدس  و مراکز فرهنگی در واقع باید احیاگر فرهنگ شهدا برای نسل های بعد باشند.

به گزارش گلستان ما؛ سیدمناف هاشمی در مراسم آغاز مرحله دوم عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در تپه نورالشهداء گرگان، که با حضور مسئولین استانی و تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 4 هزار شهید سرافراز استان، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم اجرای مرحله دوم موزه دفاع مقدس را ظرف مدت 2 سال تکمیل نماییم و این کمترین کاری است که می توان در قبال شهیدان گرانقدر، جانبازان سربلند و خانواده های معزز آنان انجام داد.

وی افزود: هرگز شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنها در آن روزهای سخت جنگ تحمیلی به فکر منافع مادی نبودند و امروز نیز چشم داشتی ندارند و باید توجه داشته باشیم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

استاندار گلستان با تشکر از همراهی شهردار و شورای اسلامی شهر گرگان، خاطرنشان کرد: بنده برای صدور پروانه ساختمانی این موزه اصرار فراوانی کردم و نهایتاً این پروانه در 22 اسفند مصادف با روز شهید صادر شدو اطمینان دارم که در این مسئله برکاتی است.

هاشمی یادآورشد: قول آقای روحانی مبنی بر تخصیص صد در صدی 20 میلیارد تومان جهت تکمیل موزه دفاع مقدس به عنوان هدیه ایشان به گلزار شهدا استان محقق خواهد شد و پیمانکار بدون دغدغه کار خود را آغاز نماید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمام مشکلات این پروژه مرتفع شده و مانعی جهت ادامه کار وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.