1398-01-04 06:36
314
0
62079
سردار ربانی در گرگان :

نیروهای مسلح به دستور رهبری برای امداد رسانی مردم استان گلستان می آیند / شاهد تاثیر آنی و محسوس نیروهای مسلح خواهیم بود

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت :همه امکانات مورد نیاز نیروهای مسلح برای کمک به سیلزدگان بدون فوت وقت با مجوز و دستور ویژه که اینجا صادر می شود به این نیروها واگذار شود .

به گزارش گلستان ما ؛ سردار ربانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح کشور صبح امروز در نشست هماهنگی کمک رسانی به سیلزدگان گلستانی در سپاه نینوا گفت : رهبر معظم انقلاب این دستور مهم را به سرلشکر باقری اعلام کردند که برابر اطلاعات رسیده سیل زدگان نیاز مبرم به کمک نیروهای مسلح دارند لذا دستور بفرمایید نیروهای مسلح با امکانات بیشتری به کمک مردم  بشتابند ، همچنین گزارش اقدامات را بفرستید .

سردار ربانی افزود : امیر اشاره کردند بحث بالگردی نیاز فوری بود که مجوز آن صادر شد.

وی همچنین اضافه کرد : قرار شده  بنا به دستور سردار باقری یک تیم از نیروهای مسلح با ریاست امیر صالحی فرمانده کل ارتش به منطقه بیاید .

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح کشور یادآور شد : قرار شده همه امکانات مورد نیاز نیروهای مسلح برای کمک به سیلزدگان بدون فوت وقت با مجوز ودستور ویژه که اینجا صادر می شود به این نیروها واگذار شود .

سردار ربانی خاطرنشان کرد : ابتدا باید سپاه ، ناجا و آجا یک وضعیتی از منطقه و شرایطی که الان هست را ارائه دهند تا نیازها و ضرورت ها تشخیص داده شود .

وی بیان کرد : بعد از جمع بندی نیازها و ضرورتها نیروهای مسلح قطعا تاثیر آنی و محسوسی در روند امداد رسانی به سیلزدگان در جهت تامین نظر رهبر معظم انقلاب برای کمک فوری به مردم منطقه ایجاد خواهند کرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.