1398-01-05 08:51
341
0
62104
سردار معروفی در آق قلا :

کار اورژانسی در حال حاضر تخلیه سیلاب است / بیمارستان صحرایی از امروز افتتاح می شود / پخت و توزیع غذای گرم ادامه پیدا می کند / تا پایان حل مشکلات مردم کنارشان هستیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: کار اورژانسی مورد نیاز در حال حاضر ، تسریع در تخلیه سیلاب های موجود در سطح شهر آق قلا ، روستاهای اطراف آن و زمین های کشاورزی است .

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب و مطابق روزهای گذشته ، صبح امروز دوشنبه 5 فروردین 98 هم در جمع مردم و معتمدین شهرستان آق قلا گفت : ضرورت و اولویت اول در راه کمک و امداد رسانی صحیح و سریع به مردم آسیب دیده از فاجعه سیل ، ایجاد و حفظ امنیت و آرامش مردم فهیم ( علیرغم آسیب دیدگی های روحی و روانی و خسارت های مالی و اقتصادی ) است .

وی افزود: مهمترین درخواست ما از معتمدین و افراد صاحب نفوذ و مؤثر ، کمک در توجیه و آرام سازی مردم مناطق سیل زده است زمینه برای خدمات رسانی های7 بهتر فراهم شود .

سردار معروفی اضافه کرد:

کار اورژانسی مورد نیاز در حال حاضر ، تسریع در تخلیه سیلاب های موجود در سطح شهر آق قلا ، روستاهای اطراف آن و زمین های کشاورزی است .

 

وی اذعان داشت: کارهای بعدی مورد نیاز پس از تخلیه سیلاب شهرستان ؛ لایروبی ، پاکسازی ، ترمیم ، تعمیر و ساخت منازل و ابنیه های تخریب شده ناشی از سیلاب است که به ترتیب اولویت مورد توجه ، رسیدگی و اقدام قرار می گیرد .

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: برای امداد و خدمت رسانی دقیق و هدفمند به مردم و بر اساس مطالعه ، شهرستان آق قلا به 9 قسمت تقسیم شده است که در هر قسمت دو گردان بیت المقدس و گروه های جهادی مستقر خواهند شد و تا پایان حل مشکلات مردم در کنار آنها خواهند ماند .

سردار معروفی اعلام کرد: بیمارستان صحرایی ایجاد شده توسط نیروی زمینی سپاه در شهرستان آق قلا از امروز افتتاح می شود تا پایان نیازمندی مردم در شهرستان باقی و برقرار خواهد بود و خدمات پزشکی و درمانی ارائه خواهد کرد .

وی با تاکید به این که پخت و توزیع غذای گرم در بین مردم مناطق سیل زده کماکان باید ادامه پیدا کند، افزود: این مساله در کنار توزیع غذاهای کنسروی است و به تدریج اقلام غذایی و خوار و بار تحویل خانواده می شود تا در منازل پخت و پز انجام شود .

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اعلام کرد: تجهیزات اساسی مورد نیاز در حال حاضر عبارت است از پمپ مکش آب ، پمپ لجن کش ، تانکر شستشوی پمپ دار ، باب کت و اقلامی از قبیل پوشاک مختلف ، لوازم بهداشتی ، چکمه و مصالح ساختمانی شامل : گچ ، سیمان ، ماسه ، کاشی ، سرامیک ، بادامی و ... است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما دولت نیستیم ولی به مجموعه های دولتی کمک می کنیم تا مردم از وضعیت بغرنج کنونی خارج شوند ، ما با تمام نیرو و توان و امکانات پای کار هستیم و تا حل کامل مشکلات مردم مناطق سیل زده و تا آخر در کنار مردم خواهیم بود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.