1398-01-05 09:22
450
0
62106
مام جمعه اهل سنت آق قلا :

مسبب خسارت سیل گلستان سوءمدیریت دولتی ها است/علیرغم هشدار کسی کاری نکرد

امام جمعه اهل سنت آق قلا با انتقاد شدید از عملکرد دولتی ها در گلستان گفت:  با وجود هشدارهای هواشناسی از 10 روز قبل  برای بارش های سیل آسا اما مسئولان کاری نکردند.

به گزارش گلستان ما؛ آخوند میرزا علی امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با انتقاد از مدیریت ناهماهنگ مسئولان گلستانی اظهار کرد: : متاسفانه آنچه که مردم انتظار مدیریت داشتند تاکنون برآورده نشده است.

وی با بیان اینکه بحران مدیریت در گلستان موج می زند، گفت: با وجود هشدارهای هواشناسی از 10 روز قبل  برای بارش های سیل آسا اما مسئولان کاری نکردند.سد گلستان، بوستان وشمگیر چرا پر بود و خالی نکردند؟ مصیبتی که برای مردم اق قلا ایجاد شد مسبب آن دولتی ها و عملکرد ضعیف آنها بود.

مدیرکل کتابخانه های گلستان ضمن تشکر از دستور مقام معظم رهبری برای ورود نیرهای مسلح  برای کمک رسانی، تصریح کرد: از مسئولان هم می خواهیم مانند این نیروها  بصورت جهادی عمل کنند و آلام مردم شریف آق قلا  و سایر شهرها و روستاها را آرامش ببخشند.

وی با بیان اینکه  5 روز است که مردم آق قلا وتمام دار و ندار آنها در زیر آب  رفتند، اذعان کرد: موقعی که آب نیاز داریم در تابستان آب را رها نمی کنند و زمانی که نیاز نداریم سیل فرستاده می شود  

امام جمعه اهل سنت آق قلا در خاتمه یادآورشد: از مردم  مردم شریف ایران اسلامی  تشکر می کنیم و  در یک جمله اجرکم عندالله می گوییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.