1398-01-05 17:23
758
0
62117
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

استقرار بیمارستان صحرایی ارتش در آق قلا / واگذاری 2 هزار تخته پتو و 15 هزار تن ماهی به سیل زدگان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از واگذاری 2000 تخته پتو و15000 هزارعدد تن ماهی و آب معدنی به سیل زدگان شهرستانهای آق قلا و گمیشان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ امیرسرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از بازدید از مناطق سیل زده در استان گلستان در جمع فرماندهان یگانهای نزاجا در منطقه گلستان گفت: ارتش ما از مردم است و با اخلاص و برای رضای خدا همواره در تمام نقاط کشور به حمایت و پشتیبانی مردم ادامه خواهد داد و همواره در کنار مردم و در خدمت کشور عزیزمان می باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اخلاص، سرعت و نظم در عمل سرلوحه یگانها ی نزاجا در خدمت رسانی به سیل زدگان است که باید تمامی خدمات بصورت منظم و مستمر با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود باشد که در این راستا ، تعداد 2000 تخته پتو و 15000 عدد تن ماهی و آب معدنی و یک پل ارتباطی سیار و یک بیمارستان صحرایی کامل چند دستگاه لودر،بیل مکانیکی ،آمبولانس و.... برای مردم خوب آسیب دیده پیش بینی گردیده .

حیدری برای تسریع در خدمت رسانی تمامی اقدامات شهرستان آق قلا را به تیپ 230 شهید متاجی و شهرستان گمیشان را به تیپ 130بجنورد زیر نظر قرارگاه عملیاتی لشکر 30 واگذار نمود تا در کیفیت و کمیت خدمت رسانی تسریع شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.