1398-01-06 05:22
871
0
62126
در گفتگو با مقامات ارشد آجا در گلستان و مازندران مطرح شد؛

ورود نفربرهای آبی- خاکی نزاجا به مناطق سیل زده گلستان/ خدمت به مردم از با ارزش ترین کارها نزد خداوند است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نفربرهای آبی- خاکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد به مناطق سیل زده استان گلستان شدند.

به گزارش گلستان ما، امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی به مردم را عبادت دانست و گفت :خدمت رسانی به مردم مطابق روایات و احادیث از زیباترین و با فضیلت ترین کارها نزد خداوند محسوب میگردد و یگانهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران فقط به نفع مردم مشغول خدمت رسانی هستند و هیچ توقع و چشم داشتی ندارند.

1

فرمانده نیروی زمینی تصریح کرد :با بازدید بعمل آمده مشاهده گردید بدلیل خرابی و بالابودن سطح آب در برخی مناطق تردد برای خودروهای سبک سنگین است و جابجایی هم وطنان در شهرستان آق قلا و گمیشان با مشکل مواجه هستند ،تدابیری اتخاذ گردید تعدادی نفر بر برای کمک رسانی و جابجایی وارد منطقه شوند که الحمدا.. بسیار مفید و کارآمد و مورد استقبال مردم قرار گرفت و ارتش برای آرامش و آسودگی مردم شریف هر امکاناتی لازم باشد فراهم خواهد کرد.

سرتیپ کیومرث حیدری خاطر نشان کرد :جلساتی با فرماندهان یگانهای نزاجا برگزار گردیده و نقاط ضعف و قوت تجزیه و تحلیل گردید و به سرعت در حال برطرف کردن نقاط آسیب زا هستیم و از مردم عزیز میخواهیم کمی صبور باشند و مقاومت داشته باشند انشاا... با تسریع کمک رسانی بعد این فرایند طبیعی آرامش به زندگی مردم خوب بر خواهد گشت .

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران در بازدید از منطقه سیل زده خدمت به مردم را از با ارزش ترین کارها نزد خداوند دانست و گفت: کمک رسانی به بندگان گرفتار متضمن ثواب اخروی و پاداش فراوان می باشد و عبادت خداوند دارای مظاهر و جلوه های بسیاری است که یکی از زیرمجموعه های آن خدمت رسانی به مردم است.

خدمت به مردم از با ارزش ترین کارها نزد خداوند است

حجه الاسلام شیخ حسین رضایی با بیان اینکه خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم موجب غفران و بخشش است تصریح کرد: کارکنان پایور و وظیفه یگان های ارتش در منطقه گلستان و مازندران از واپسین دقایق شروع باران و طوفان که موجب وارد شدن خسارت و آسیب دیدگی مردم شریف شهرستانهای گنبد، آق قلا، گمیشان گردید با تمام ظرفیت وارد عمل شدن و الحمدا... با درایت و مدیریت صحیح سلسله مراتب ارتش و فرماندهان یگان های مستقر در استان گلستان، ارتش در کنار مردم قرار گرفت و دوشادوش سایر نهادها و نیروهای مسلح کمک شایانی به مردم عزیز نموده است.

1

شیخ حسین رضایی خاطر نشان کرد : اهمیت و ضروت کمک رسانی در حدی برای ارتش و نیروی زمینی هائز اهمیت است که فرمانده نیروی زمینی شخصا در منطقه حضور دارند و بر عملکرد فرماندهان و نحوه کمک رسانی نظارت دارند و این نشان دهنده جایگاه والای مردم برای ارتش است که در کنار بعد معنوی و وظیفه اصلی همواره پشتیبان و یار و یاور مردم شریف ایان در تمام نقاط می باشد.

تجربه هشت سال دفاع مقدس، نهضت خدمت رسانی را در ارتش نهادینه کرده است

ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 در منظقه سیل زده بعد از بازدید از منطقه آسیب دیده گفت: تجربه هشت سال دفاع مقدس ،نهضت خدمت رسانی را در ارتش نهادینه نموده و این مهم به نسل جوان نیز در اتاق فکر و در حین انجام ماموریت منتقل میگردد و مردم همیشه پشتیبان قوی و مستحکمی را در کنار خود احساس کنند .

1

امیر سرتیپ2 محمد غفاری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30خدمت رسانی به مردم را یک تکلیف لازم و ارزشمند دانست و تصریح کرد : در فرهنگ اسلام تاکید بر برآورده سازی انسان ها توسط اولیا گردیده که نیروهای مستقر در گلستان با پتانسیل بالا در حال کمک رسانی هستند و هر کجا احساس کمبود شود سریعا با وارد نمودن تجهیزات کارامد در روند کمک رسانی تسریع نموده ؛نمونه ورود نفر برهای ارتش برای جابجایی از تصمیم جهادی ارتش و نیروی زمینی بود که توانست کمک شایانی در جابجایی مردم داشته باشد و در صورت نیاز قطعا سایر تجهیزات نیز به منطقه بسیج خواهد شد .

سرتیپ2 محمد غفاری همدلی و هماهنگی با نیروهای مسلح استان را بینظیر دانست و خاطر نشان کرد:هدف اصلی خدمت رسانی به مردم شریف است نه سبقت جویی در اسم و شهرت و کسب نام، اگر شایعاتی نیز در فضای مجازی پخش میشود زایش تفکر عده ای بداخلاق و سواستفاده گر است که جز تفکرات منفی چیزی در پنته ندارند الحمدا... با وحدت،هماهنگی،همدلی و هم اندیشی به سرعت در حال انجام خدمت هستیم و این روند تا آخرین لحظه نیاز ادامه خواهد داشت.

عشق و علاقه و  روحیه جمعی تبلور خدمت رسانی کارکنان تیپ230 در منطقه سیل زده است

سرهنگ ستاد محمد علی سعید عسکری فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی شهید متاجی گرگان گفت :تیپ 230 بر اوضاع پیش آمده بر شهرستان آق قلا و منطقه سیل زده کاملا مسلط است و با بسیج تمام تجهیزات و روحیه مضاعف کارکنان در نهضت خدمت رسانی کمک رسانی به شهروندان را به سرعت و کیفیت بالا در حال انجام ادادن است.

1

سرهنگ محمد علی سعید عسکری با بیان اینکه برنامه ریزی استراتژیک نقشه کلیدی در موفقیت های اجرایی دارد تصریح کرد : عشق و علاقه و روحیه جمعی تبلور خدمت رسانی کارکنان تیپ230 در منطقه سیل زده است که در انجام رسالت خود در امر خدمت رسانی به مردم را به خوبی مدیریت نموده و با تمام تجهیزات و امکانات و پیش بینی تغییرات احتمالی و آگاهی از تحولات با سرعت در حال کمک رسانی هستیم و این روند تا آخرین لحظه نیاز ادامه خواهد داشت .

فرمانده تیپ230 شهید متاجی خاطر نشان کرد : علاقه ارتش به مردم منعکس کننده ارزشهای حاکم بر جامعه اسلامی و کشور عزیزمان است که امروز ما در حال دفاع هستیم ، دفاع از ارزشهای والای انسانهایی که در طول هشت سال دفاع مقدس برادران و فرزندان خود را در جنگ هشت ساله تنها نگذاشتن و همواره ایستادن تا اقتدار و عزت را به کشورارمغان بدهند و امروز نوبت ماست که از این مردم فهیم پشتیبانی کنیم که ااحمدا... با قوت دو چندان در حال انجام این رسالت خطیر هستیم و هرگز از این اصول ماندگار خسته نخواهیم شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.