1398-01-06 10:23
330
0
62134
دبیرستاداسکان نوروزی فرهنگیان گلستان:

7هزار و 980 سیل زده در مدارس گلستان اسکان داده شدند/ 36هزار و 43 نفرروز در مدارس گلستان پذیرش شدند/کاهش 40 درصدی مسافر

دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان گلستان گفت: از ابتدای وقوع سیل تاکنون 7هزار و 980 مردم سیل زده گلستان در مدارس اسکان داده شدند.

به گزارش گلستان ما؛ محمدعلی نوروزی امروز در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ ضمن اظهار تاسف و همدردی با آلام ، رنج سیل زدگان استان گلستان اظهار کرد: تا 5 فروردین بیش از 7 هزار و 980 نفر را در مدارس به رایگان پذیرش کرده و کمکهای انسان دوستانه همکاران را به مردم عزیز سیل زده رسانیده ایم.

وی افزود: از ابتدای پذیرش مسافرین نوروزی در مدارس گلستان تاکنون  36هزار و 43 نفرروز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش گلستان پذیرش شده اند.

وی افزود: با توجه به بارندگی روزهای پایانی سال 1397و آغاز سال 1398 در حدود 45 درصد کاهش مسافر و مهمان داشته ایم .

به دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان گلستان یک مورد شکایت  از مراکز اسکان فرهنگیان ثبت نشده است.

 وی افزود: هم اکنون و در طول سال مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان در شهر گرگان ، گنبد کاووس و بندر گز و خانه معلم  کردکوی ودر اردوگاه ها و مدارس ییلاقی پذیرش برای اسکان ادامه دارد و همکاران ما آماده خدمات دهی برای فرهنگیان عزیر و خانواده محترم آنها هستند.  .

نوروزی بیان کرد: برای اسکان نوروزی 98 ، تعداد 177مدرسه در قالب 1517 کلاس که تعداد 295 کلاس ویژه، 809 الف و 413 ب مجهز به امکانات رفاهی شده و در اختیار فرهنگیان سراسر کشور قرار گرفته است.

دبیرستاد اسکان نوروزی فرهنگیان گلستان در خاتمه گفت:  گفت: بيشترين آمار پذيرش تاکنون، به ترتيب به شهرستان های گرگان،  گالیکش  و علی آباد کتول اختصاص يافته است. همچنین تعداد 529 نفر از همکاران در کل استان در خدمات رسانی و پذیرش مهمانان نوروزی به استان هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.