1398-01-29 05:59
480
0
62644
ارشد نظامی آجا در گلستان :

ارتش برای ساخت شهرهای سیل زده گلستان در کنار مردم است/ ترامپ بداند با تروریست خواندن سپاه نیروهای مسلح را علیه خودش متحدتر کرد

ارشد نظامی آجا درگلستان گفت: ارتش جمهور اسلامی ایران با تمام توان در کنار سپاه و بسیج برای ساخت شهرهای سیل زده در کنار مردم است و هیچ نیروی خارجی نخواهد توانست این انسجام ملی را ازبین ببرد.

به گزارش گلستان ما؛ امیر محمدغفاری امروز در آیین گرامیداشت سالروز ارتش در آق قلا اظهار کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی استان برای کمک به مردم سیل زده در آق قلا د این مراسم را با عنوان «رژه خدمت» برگزار می کنند.

وی افزود: از رهبر معظم انقلاب که با فرمان خود همه را بسیج کردند و مردمان خوب و نجیب سیل زده است که صبوری کردند و دستگاه ها ی مختلف که مجاهدانه تلاش کردند تشکر می کنم  و اکنون برای ساخت شهرهایی آبادتر تلاش خواهیم کرد و امروزرژه خدمت را در آق قلا برگزار می کنیم.

ارشد نظامی آجا درگلستان تصریح کرد: امیدواریم این حادثه سیلاب تجربه ای شود که پیشگیری از حوادث را جدی بگیریم

غفاری با خیر مقدم  خداقوت گویی به معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی، بیان کردکرد: ایشان از بدو وقوع سیل با حضور در منطقه ما را پشتیبانی کردند و مستقیم نیروها را هدایت کردند.

وی با اشاره به گرامیداشت روز ارتش جمهوراسلامی و دلاورمردی های نیروی زمینی در ادوار مختلف، یادآورشد:  با پیروزی شکوهمند انقلاب  اسلامی در سال 1357 انواع توطئه ها وشعار انحلال ارتش وتوسط منافقین و گاهی  دوستان نا آگاه بی بصیرت رخ نمود و امام چون بر نقش مهم ارتش واقف و دست منافین را خوانده بودند در 28 فروردین بیانیه ای صادر کردند که ارتش در شهرهای بزرگ با ساز و برگ رژه برود و مردم عزیزمان در حمایت از آن به استقبال برادران ارتشی خود بروند.

غفاری ادامه داد:  ایشان فرمودند که ارتش امروز ارتش اسلام است و در خدمت  مسلمانان و این حیاتی دوباره به ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. از همان ایتدای انقلاب و در قائله ها و در دفاع مقدس و بعد از آن خوش درخشید و پاسخ اعتماد امام (ره ) را به خوبی با تقدیم 48هزار شهید داد.

ارشد نظامی آجا درگلستان با اشاره به مواضع اخیر ترامپ در قبال سپاه پاسدارانمتذکرشد: امروز در روز 29 فروردین و در روز ارتش اعلام میکنم این حرکت وقیحانه امریکا علیه سپاه باعث اتحاد یکدلی و هماهنگی همه مسئولان به حول قوه الهی در کشور شده و این حرکت موجب شده نیروهای مسلح مستحکم تر از قبل  دوشادوش یکدیگر( سپاه ارتش نیروی انتظامی و مرزبانی) در برابر زیادی خواهی های استکبار جهانی بایستند و کمک کنیم  ان شاا..عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه تر و فرمان ولی فقیه زمان رارا اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.