1398-01-29 06:36
415
0
62647
سرپرست استانداری گلستان:

ارتش تمام نیروها و توان لجستیکی خود را در اختیار مردم سیل زده قرار داد/قبل از تصمیم ستاد بحران نیروهای مسلح اعلام آمادگی کردند/ «رژه خدمت» ایثار تمام عیار ارتش است

سرپرست استانداری گلستان با بیان اینکه «رژه خدمت» ایثار تمام عیار ارتش است، گفت: ارتش تمام نیروها و توان لجستیکی خود را در اختیار مردم سیل زده قرار داد وقبل از تصمیم ستاد بحران نیروهای مسلح اعلام آمادگی کردند.

 به گزارش گلستان ما؛ میرمحمد غراوی  امروز در آیین گرامیداشت سالروز ارتش در آق قلا اظهار کرد : مردم در زمان جنگ تحمیلی  بواسطه پشتیباتی ارتش و سپاه به مناطق روستایی و شهری برگشتند و دولت نیز توانست مناطق جنگ زده را بازسازی کند.

وی با بیان اینکه امریکا نمیخواست نفوذ خود در ارتش طاغوت را ازدست بدهد، افزود:  امریکا و ایادی ظلم اکنون هم تصور می کنند که ما بایستی سلطه پذیر و تحت امر آنها باشیم اما باید بداند که انقلاب اسلامی هیچگاه به آن زمان برنخواهد گشت و نیروهای مسلح ما در کنار هم و در کنار مردم هستند.

سرپرست استانداری گلستان تصریح کرد:  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان داد که نیروهای  مسلح این توان را دارند که از مرزو بوم کشور دفاع کنند و حتی در حوادث دیگر و بلایای طبیعی هم به کمک مردم بیایند.

غراوی  بیان کرد: بعد از فرمان مقام معظم رهبری در سیل اخیر، نیروهای مسلح ارتش سپاه و بسیج وارد عمل شدند و قبل از اینکه ستاد بحران در استان تصمیمی بگیرد اعلام آمادگی کردند و تمام امکانات خود را در اختیار مردم سیل زده  قرار داده؛ واقعا نشان دادند که در کنار مردم هستند و مردم هم بخوبی به آنها اعتماد کردند و این اعتماد کماکان وجود دارد.

وی اذعان کرد: اگرچه سردمداران استکبار از جمله رئیس جمهور بی عقل امریکا  تلاش می کنند که این اعتماد بین نیروهای مسلح خدشه دارکند اما تیزبینی های امرای ارتش و فرماندهان سپاه بود که بعد از این اقدام مذبوحانه امریکا به دیدار همدیگر رفتند و وحدت و انسجام و برادری خود را  ثابت کردند واین  افتخار برای ملت ایران بود .

غراوی با بیان اینکه مظهر اعتماد، هماهنگی و از جان گذشتگی همه نیروهای مسلح در زمان سیل در کشور به رخ جهانیان کشیده شد، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح از روزهای اول با تمام امکانات به یاری مردم سیل زده شتافتند و صحنه های بسیاز زیبایی را از این عزیزان شاهد بودیم .

وی  ادامه داد: اینروزها روز وحدت و همبستگی این عزیزان، بیش از گذشته نمود پیدا کرده است و جلوه آن را  در امنیت مرزها و مبارزه با استکبار می بینیم

غراوی یادآورشد: مردم آق قلا به یاد دارند که نیروهای مسلح  در روزهای اول بحران و سیل چقدر خالصانه در منطقه حضور داشتند و به مردم کمک کردند  و زیر ساخت ها و  و زیربناها که بخش مهم مبارزه باسیل بود، با تمام توان مهندسی و امکانات خودرویی و لجستیکی دراختیار مردم قرار دادند تا امدادرسانی به موقع به مردم داشته باشند و جای تشکر از همه نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی است .

وی  با اشاره به رژه خدمت ارتش برای کمک رسانی به مناطق سیل زده ، تاکید کرد:  امروز هم به جای اینکه این نیروها رژه همه ساله خود را انجام دهند اقدام به یک حرکت بسیار زیبا، ایثارگرانه و کمتر دیده شده  کردند و با رژه خودروها و کامیونها در آق قلا و مرکز استان  به کمک رسانی غذایی و اقلام مورد نیازمردم آسیب دیده پرداختند.

غراوی با بیان اینکه تازمانی که وحدت و انسجام بین مردم  حاکم است، استکبارجهانی نمی تواند خدشه ای به آن وراد کند، گفت: استکبار هر تصمیم شومی هم بگیرد به خودشان بر می گردد .

وی همچنین تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی بدون اینکه نیازی به پشتیبانی از دیگر کشورها داشته باشد به تکنولوژی و توان دست یافته که تمام ادوات نظامی و لجستیکی را در کشور بدون وابستگی به غرب تولید می کند .

سرپرست استانداری گلستان در خاتمه بیان کرد:  از حضرت  امام خامنه ای که مقتدرانه و هوشمندانه در مقابل استکبار ایستاده اند و مردم هم در کنار ایشان برای حفظ و اقتدار کشور و توانمندیهای بیشتر تلاش می کنند، قدرانی میکنم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.