1398-01-31 13:57
1420
0
62705
سرپرست استانداری با باج سیاسی پرونده خود را سیاه نکند؛

اعتراف تلخ رئیس اداره کار کلاله در خصوص بکارگیری حامی نماینده/ مسئول کانال تلگرامی نماینده شرق گلستان در لیست استخدامی فرمانداری مراوه تپه؟! + اسامی

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان کلاله گفت: در خصوص بکارگیری حامی نماینده به عنوان راننده شرکتی این اداره، نظری از من گرفته نشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، اخیرا خبری در فضای مجازی مبنی بر بکارگیری یکی از حامیان نماینده شرق گلستان(اکثرا نقش عکاس نماینده) در فضای مجازی و این سایت منتشر شد که در این خبر از رئیس این اداره در خواست جوابیه شد.

اما عبدی بدراق نژاد در گفتگویی اعتراف تلخی را به زبان اورد که در نوع خود قابل تامل بود، وی در این اعتراف گفت: برای بکارگیری حامی نماینده(ع-ه) از بنده نظری خواسته نشد.

وی افزود: از سوی اداره کل نامه ای برای تایید صلاحیت وی به دادگستری کلاله ارسال و جواب آن نیز از طریق این مرجع قضایی به اداره کل ارسال شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کلاله تصریح کرد: شخص یاد شده هفته ای دو روز در این اداره و دو روز در اداره گالیکش به عنوان راننده خدمت خواهد کرد و همراه وی، غراوی نامی نیز در اداره گنبد نیز بکارگیری شده است.

مدیرکانال تلگرامی نماینده شرق گلستان در لیست داوطلبان استخدام در فرمانداری مراوه تپه!؟

با قبولی مسئول انفورماتیک فرمانداری مراوه تپه در دادگستری مراوه تپه، فضا برای رقابت چندین گزینه برای تصدی سمت انفورماتیک این فرمانداری مهیا شده است.

گویا برای تصدی این سمت، متین غراوی، اوده پور، جلال قزل، ...قزل، ... ستوده و پاپنگ غراوی به استانداری گلستان معرفی شده اند.

تنها نام اشنای این لیست متین غراوی مسئول کانال تبلیغاتی و کاری نماینده شرق گلستان است که نگرانی ها را برای دیگر داوطلبین و اجحاف حق آنها با توجه به پشتوانه قوی وی و وجود سرپرست استانداری گلستان، افزایش می دهد و امیدواریم هرکس شایسته این سمت است، به حق خود برسد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.