1398-02-25 12:59
1627
0
63241
رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان:

حذف مدیران ناکارآمد در گام دوم انقلاب/ نخبگان علمی بت‌شکن باشند

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان با اشاره به اینکه بخشی از کند شدن سرعت‌ها در چله نخست انقلاب مدیران ناکارآمد بوده‌اند، گفت: مدیریت ناکارآمد در گام دوم اشتباه استراتژیک است.

به گزارش گلستان ما، غلامرضا منتظری امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه مهم‌ترین راهبرد کشور در حال حاضر بیانیه گام دوم انقلاب و توجه عملیاتی به آن است، اظهارکرد: باید تک‌تک منویات مقام معظم رهبری که در این بیانیه آمده و کاملا نشان‌دهنده افق روشن انقلاب است پیاده‌سازی شده و به منصه اجرا برسد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که باید در گام دوم انقلاب مورد توجه همه مردم و مسوولان به ویژه نخبگان قرار بگیرد تولید علم است، افزود: منظور از این علم، علم نافعی است که شتاب حرکت کشور و انقلاب را به سمت تمدن نوین اسلامی به مراتب افزایش دهد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب با مذمت اسیر شدن نخبگان علمی ما در ترجمه علوم غربی، خاطرنشان کرد: ایشان از همه نخبگان و فرهیختگان کشور به ویژه در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی خواسته‌اند تا بت‌شکن باشند.

منتظری با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های جدی در گام نخست و چله اول انقلاب اسلامی که سرعت حرکتی انقلاب را در برخی برهه‌ها کند کرد مدیران ناکارآمد بوده است، ادامه داد: اگر این موضوع در گام دوم نیز در برهه‌هایی رخ دهد قطعا یک اشتباه استراتژیک به شمار می‌رود.

وی بر لزوم توجه جدی و واقعی به جوان در گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: استدلال ما برای استفاده از جوان مومن، انقلابی و باانگیزه، نیاز کشور در شرایط اخیر به ریسک‌پذیری بیشتر و  نشاط و تحرک عملیاتی بالاست.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان با بیان اینکه تقویت و حراست از دستاوردهای گام نخست نیز یکی دیگر از ضرورت‌های حرکت در گام دوم انقلاب است، گفت: استقلال و عدم وابستگی بزرگترین افتخار انقلاب در چله نخست بوده که باید با قدرت از این دستاورد حمایت و حراست کرد./ فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.