1398-03-08 15:58
486
0
63554
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی:

اسرائیل محکوم به نابودی است/ هیچ مسلمانی فلسطین را با آمریکا و اسرائیل معامله نمی کند

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی کلاله گفت: بالاخره صبر مسلمانان لبریز می شود و در آن زمان، اسرائیل محکوم به نابودی خواهد بود.

به گزارش گلستان ما، الحاج محمد امین آخوند صفری در گفتگویی اظهار داشت: مسلمانان جهان از گذشته تا امروز ثابت کرده اند همواره و در هر شرایطی حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی افزود: در شرایطی که برخی از سلاطین عرب درصدد هستند با آمریکا و اسرائیل بر سر فلسطین و مردم آن معامله کنند، می طلبد مسلمانان جهان بیش از پیش پشتیبان مردم مظلوم فلسطین باشند تا به واسطه آن این معامله خصمانه منجر به شکست شود.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی تاکید کرد: آمریکا و بخصوص اسرائیل در حال منزوی شدن هستند و جنگ های مختلف این کشور با فلسطینی ها و حزب الله و در نتیجه پذیرش شکست از سوی اسرائیل، خود گواه پایان قدرت طلبی آنها در جهان است.

آخوند صفری گفت: تصمیم انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و در نتیجه به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغال گر اسرائیل، بزرگترین اشتباه از سوی آمریکا و اسرئیل است و آنها باید بدانند که روزی، صبر مسلمانان لبریز می شود و آن زمان، اسرائیل محکوم به نابودی خواهد بود.

وی در پایان گفت: ان شالله مردم اهل سنت شهر فراغی نیز در کنار دیگر مسلمانان جهان در حمایت از مردم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور خواهند داشت.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.