1398-03-31 13:48
595
0
64001
سردار معروفی:

راه اصلی حفظ انقلاب انسجام درون جبهه انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:  اگر دشمن مقاومت ایران را بزند و از بین برود در دنیا دیگر هیچ انقلاب دیگر جرات نمی کند در برابر دشمنان ایستادگی داشته باشد راه اصلی حفظ انقلاب انسجام درون جبهه انقلاب اسلامی است.

 به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در دویستمین کرسی تلاوت و یادواره شهدای گمنام و شهدای محله مهدیه و شهید گرانقدر شهید مصطفی چمران گفت: شهدا متعلق به یک خانواده و قوم نیستند بلکه شهدای ما متعلق به ملت بزرگ ایران و اسلام ناب محمدی هستند که برای ادای دین و تکلیف و برای پیش برندگی و پیش روندگی نظام اسلامی از جان خود مایه گذاشتند.

 وی ادامه داد:  شهدا مقدس اند، چه از نظر اعتقادی و چه از نظر ملی و چه ما که هم از نظر اعتقادی و ملی نگاه می کنیم باید حراست و مراقبت و رسالت خواند برای انقلاب اسلامی است چون انقلاب ما برگرفته از انقلاب حسینی است .
 
فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: طول 200 سال گذشته تنها جنگی که دشمنان هم قسم شدند از بین برود  انقلاب اسلامی است که نتوانستند حتی یک سانت از خاک ایران را بگیرند.
 
وی گفت : ملت ما مظلوم بوده و هست ولی ضعیف نیست  چرا که در جنگ هشت ساله نتواستند یک سانت از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران رو بگیرند و ما دشمن را مجبور به زانو انداختن در مقابل انقلاب اسلامی و قبول قراداد 1915 الجزایر و  پرداخت غرامت جنگ و خطوط حقیقی جمهور اسلامی ایران رو قبول کنند .چون  ما در این جنگ دورن زرمی خودمان را نهادینه کردیم .
 
فرمانده سپاه نینوا با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب گفت : با یک عمیلات روانی و سناریو امریکایی که سد مقاومت ما رو بزند رهبر معظم انقلاب این قدر زیبا و دور اندیش و دقت پیام ترامپ را تحویل نگرفت و نخست وزیر ژاپن پیام مقاومت را به خوبی دریافت کرد.
 وی تصریح کرد: اگر دشمن مقاومت ایران را بزند و از بین برود در دنیا دیگر هیچ انقلاب دیگر جرات نمی کند در برابر دشمنان ایستادگی داشته باشد.تنها  راه اصلی حفظ انقلاب انسجام درون جبهه انقلاب اسلامی است 
 
معروفی گفت: اگر ملتی بخواهد بزرگ و قدرمند بشود باید چهار مولفه« رهبری بزرگ، آرمان خواهی ، پشتوانه مردمی و دشمنی بزرگ داشته باشد ، رهبری بزرگ که همان ولایت فقیه است . ما رهبری بزرگ و دیدبان تیزبین ، قوی و دقیق داریم،  آرمان خواهی ما مسلمانیم و دستوارات الهی برای هدایت بشر داریم دعوا شیعه و سنی نسیت دعوا اسلام است و کشور‌های مرتجع عرب، عربستان، اردن، بحرین و مصر به فلسطین دارند خیانت می‌کنند و خیانتی بالاتر از این به جهان اسلام نیست و در این بین عربستان بیشترین خیانت را به جهان اسلام کرد.
انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.