1398-04-26 03:18
1549
3
64435
موسی حسام رفت ؛

با حکم وزیر علوم ؛ رئیس پارک علم و فناوری گلستان منصوب شد + سوابق

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر مهدی غفاری را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری گلستان منصوب کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ در این حکم انتصاب خطاب به دکتر غفاری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت رئیس پارک علم و فناوری گلستان منصوب می‌شوید.

امید است با تعامل مؤثر با مدیریت استان و سایر دستگاه‌های اجرایی شرایط توسعه پارک و حل مشکلات شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان را فراهم آورید و ایجاد روابط هدفمند با دانشگاه‌های استان را برای بهره‌گیری دانشگاهیان از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری در صدر برنامه‌های خود قرار دهید.

انتظار می‌رود با ارزیابی شرایط موجود پارک علم و فناوری گلستان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای و مشارکت بخش خصوصی و دولتی به توسعه کالبدی پارک و ارتقای جایگاه آن اهتمام ورزید و زمینه تقویت کمی و کیفی خدمات و حمایت‌های پارک از توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را فراهم آورید.

ایفای نقش مؤثر در بهینه‌سازی زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه و همکاری با نقش‌آفرینان اصلی آن، همچنین توجه خاص به توسعه کمی و کیفی مؤسسات مستقر در پارک از دیگر موضوعات مهمی است که توجه جناب‌عالی و همکاران محترم را در پارک علم و فناوری گلستان می‌طلبد.

ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت‌ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمائید.

دکتر مهدی غفاری، متولد سال ۱۳۵۷ در گلپایگان و استادیار پایه ۱۴ گروه مهندسی پلیمر دانشگاه گلستان می‌باشد.

وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر دانشگاه تهران و دکتری تخصصی پلیمر پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران است.

دکتر غفاری، چاپ بیش از ۳۵ مقاله علمی-پژوهشی در مجلات نمایه شده ISI وISC، انجام ۱۵ طرح تحقیقاتی، بیش از ۵۰ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، استاد راهنمای ۱۵ دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر، پژوهشگر برتر دانشگاه شهید چمران اهواز در سال ۱۳۹۵و مدیر کنترل کیفیت برگزیده کشوری از سوی مؤسسه استاندارد ایران در سال ۱۳۸۷ را در کارنامه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود دارد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مسئول گروه پلیمر، مرکز پرتو فرآیند یزد سازمان انرژی اتمی ایران (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴)، قائم‌مقام معاونت تحقیقات و کاربرد پرتوها، مرکز پرتو فرآیند یزد سازمان انرژی اتمی ایران (۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵)، معاونت تحقیقات و کاربرد پرتو ها، مرکز پرتو فرآیند یزد سازمان انرژی اتمی ایران (۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶)، مدیر کنترل کیفیت، شرکت نیک بسپار یزد (۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷)، رئیس هیئت مدیره و مدیر فنی، شرکت بازرسی فنی پایکو (۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲)، مدیر گروه مهندسی پلیمر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه گلستان (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴)، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه گلستان (۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷) و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان ۱۳۹۷ تاکنون اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر موسی حسام، رئیس سابق پارک علم و فناوری گلستان در زمان تصدی مسئولیت این پارک قدردانی کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احمدی

یعنی تو این استان یه فرد بومی نبود که بزارن جای آقای دکتر حسام؟از گلپایگان مدیر میارن؟تحقیر نخبگان استانی تا چه اندازه؟؟؟؟واقعا استان گلستان سکوی پرتاب افراد غیربومیه

0
0
پاسخ
1398-04-26 08:12
javad

پس از استاندار غیربومی و با وجود نیروهای توانمند یک اصفهانی کم تجربه و صفر کیلومتر در استان پست گرفت تا سکوی پرتاب باشد

0
0
پاسخ
1398-04-26 11:06
حمیدی

فاجعه ای برای گیستان

0
0
پاسخ
1398-04-26 14:36

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.