1398-04-29 11:10
3041
0
64500
عصر امروز برگزار می شود :

جزئیات و حواشی مراسم خداحافظی مناف هاشمی در هتل بوتانیک گرگان

قرار شده مراسم تجلیل از سید مناف هاشمی استاندار سابق گلستان عصر امروز شنبه 29 تیر در هتل بوتانیک گرگان برگزار شود .

به گزارش گلستان ما ؛ سوم فروردین ماه امسال بود که سیل گلستان سید مناف هاشمی استاندار وقت استاندار با خود برد ، استانداری که به گواه آمار و مدیران استانداری توانسته بود شاخص های استان را توسعه دهد و به گواه برخی ها انتصابات غلط و میل به فعالیت در تهران کارنامه خوبش را پاک کرد.

اما از روز گذشته پیامکی آمد که مراسم خداحافظی سید مناف هاشمی استاندار سابق گلستان با مدیران و نیروهای تاثیر گذار استان در هتل بوتانیک برگزار می شود .

این پیامک خیلی زود وارد فضای مجازی شد و واکنش های مختلفی را از سوی شبکه های اجتماعی در پی داشت .

واکنش اول را مسئولان اجرایی استان نشان دادند و بلافاصله نامه ای تنظیم و تمام فرمانداران برای ساعت 16 به جلسه ای دیگر دعوت شدند تا به جلسه مناف هاشمی نروند .

نکته دوم بانی این مراسم است که معلوم نیست ، کیست .

عده ای اتاق بازرگانی را به دلیل ارسال پیامک دعوت برای فعالین اقتصادی پشت صحنه و حامی این دعوت می دانند و برخی ها نیز مدیران نزدیک به مناف را ، در هر صورت هنوز مشخص نیست چه کسی شام و پذیرایی را به عهده گرفته است .

نکته سوم اینست که برخی ها معتقدند با گذشته چهار ماه از سیل گلستان و فروکش کردن التهابات اساسا مناف هاشمی چه می خواهد بگوید ؟

آیا او همانند افشاگری که علیه تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا انجام داد این بار سایر مدیران و نماینده ها را نوازش خواهد داد ؟

نکته دیگر اینست و البته برخی فعالین فرهنگی اجتماعی شهر گرگان بر آن صحه گذاشتند که ما گلستانیها خوش استقبال و بدبدرقه هستیم ، لازم بود که حداقل برای مناف هاشمی یک مراسم تجلیل و خداحافظی گرفته شود و این کار نیت خوب مردم گرگان و استان را می رساند .

دسته دیگر نیز که بیشتر مغرضین و کینه توزانی هتسند که با مناف هاشمی مشکل شخصی داشته و در فضای مجازی علیه وی سمپاشی کردند ؛ آنها معتدند مناف هاشمی باید مجازات شود ، آنها از اشفته بازار فضای مجازی به جهت فشار سوء استفاده می کنند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.