1398-04-30 02:31
1110
0
64520
مناف هاشمی در مراسم خداحافظی در هتل بوتانیک :

قبول دارم سفرم اشتباه بود / برخی سیل را مسیری برای رانت خواهی و فساد استفاده کردند / با گذاشتن جلسه فوق العاده مانع حضور فرمانداران در جلسه شدند

استاندار سابق گفت : برای استاندار جدید که به او توصیه کردند در این جلسه شرکت نکند و فرمانداران که با برگزاری جلسه فوق العاده، مانع حضورشان در این مراسم خداحافظی شدند، دعا و آرزوی توفیق می کنم.

به گزارش گلستان ما ؛ سیدمناف هاشمی شامگاه گذشته ( شنبه 29 تیرماه) در مراسمی که با عنوان خداحافظی در هتل بوتانیک گرگان و با حضور تنی چند از مدیران کل ادارات و سازمانها، فعالان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان گلستان برگزار کرد، اظهار داشت: از زمان بروز این اتفاق تاکنون سعی کردم صحبتی در مورد علل و دلایل بروز برکناری ام نداشته باشم و اکنون نیز هیچ صحبتی در مورد آن نمی کنم.

تا سوم فروردین تلفاتی نداشتیم

هاشمی با بیان اینکه سیل اخیر گلستان یکی از بزرگترین سیلاب های ثبت شده تاریخ استان بود تصریح کرد : تا سوم فروردین  تلفاتی نداشتیم و با وجود ابعاد گسترده سیل ، این موضوع به خوبی مدیریت شد.

وی بیان کرد :  از بیست و چهارم اسفند ۹۷ تا اول فروردین ۹۸ همه نیروهای امدادی، عملیاتی و مسوول استان گلستان در آماده باش کامل بودند و با اقداماتی مانند پرکردن آب بندها تلاش کردیم مانع ورود آب به گنبد و بروز خسارت به این شهر شویم.

0009

استاندار سابق گلستان اضافه کرد : طبق پیش بینی هواشناسی سیلاب وارده به آق قلا و گمیشان قرار بود دو برابر سیل گنبد باشد و اقدامات پیشگیرانه ما نیز بر آن مبنا بود اما بر خلاف پیش بینی ها حجم آب و بارندگی بسیار زیاد فراتر از تصور بود که به سیلاب گسترده ختم شد.

زمان سفرم مناسب نبود

مناف هاشمی با اشاره به اینکه قبول دارم که زمان مناسبی را برای سفر انتخاب نکردم ، تاکید کرد : اما پس از مطلع شدن از شرایط دشوار استان به سختی در ۴۸ ساعت خود را به محل خدمت در گرگان رساندم تا بتوانم از تحمیل سختی های زیاد و بیشتر به مردم سیل زده جلوگیری کنم.

وی یادآور شد : کسانی که با من کار کردند روحیه مرا می‌شناسند و می‌دانند بر خلاف جو مسموم به وجود آمده و اتهامات وارده نمی خواستم از زیر بار مسئولیت فرار و مردم را تنها بگذارم.

با فساد مبارزه کردم

هاشمی بیان داشت : همانگونه که تلاش زیادی برای رفع محرومیت ها، ایجاد فرصت های شغلی و توجه به سرمایه گذاران در گلستان انجام دادم به همان نسبت نیز با فساد مبارزه کرده و مقابل رانت خواران ایستادم ، فساد در غله گلستان 39 ساله بود و سالانه 200 هزار تن فساد در بحث گندم داشتیم .

30

وی ادامه داد : آقای کیا معاون اداره اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه هستند ، آنها همه کار را کردند و به من به عنوان رئیس شورای تامین گزارش دادند و من هم دستور دادم تا با فساد در غله مبارزه کنند .

سیل مسیری برای رانت خواهی و فساد شده بود

استاندار سابق گلستان گفت : یکی از دلایل به راه انداختن فضای مسموم علیه من در روزهای سیل و پس از آن، مقابله و ایستادگی در برابر فساد، رانت خواری و زیاده‌خواهی سوء استفاده گران بود ، سیل مسیری برای رانت خواهی و باجگیری و سوء استفاده برخی فسادگران شده بود .

هاشمی افزود :  برای استاندار جدید گلستان که به او توصیه کردند در این جلسه شرکت نکند و فرمانداران که با برگزاری جلسه فوق العاده، مانع حضورشان در این مراسم خداحافظی شدند، دعا و آرزوی توفیق می کنم.

33

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.