1398-05-22 17:42
1314
0
64941
جوانگرایی در مسلخ روابط دوستانه ؛

فشار نورمفیدی در حمایت از روحانی اصلاح طلب / مدیر کل اوقاف گلستان از حق جوانان دفاع کند

نقش مدیر کل «جوان» اوقاف و امور خیریه استان مهم است که تا چه حد قادر است از کار کارشناسی و صحیح اداره اوقاف گرگان و کمیسیون تشکیل شده در تغییر هیات امنا و بکارگیری جوانان در مساجد دفاع کند.

به گزارش گلستان ما ؛ رسانه های مختلف استان گلستان امروز نوشتند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان به اوقاف فشار می آورد تا احکام صادر شده برای هیات امنا جدید مسجد عسکریه گرگانپارس که تلفیقی از جوانان (۳نفر) و با تجربه ها (۲نفر) می باشد را مورد بازبینی قرار دهد.

قطعا جوانگرایی «هزینه» دارد و افکار قدیمی و دهه شصتی با تار و پودهایی که در جای جای شهر تنیده در مقابل آن «مقاومت» می کند ، مهم اینست آنان که واقعا طرفدار جوانان بوده و با این تغییرات به دنبال «اصلاح امور» هستند در مقابل این فشارها مقاومت کنند و نگذارند «روابط» جای حقیقت بنشیند.

سید رضی قدس علوی شاگرد و از اساتید حوزه علمیه آیت الله نورمفیدی بوده و قطعا حرفش پیش آیت الله برش دارد ، آیت الله نورمفیدی هم در جایگاهی است که اگر به هر مدیری حتی توصیه دوستانه هم بکند آن مدیر حرفش را می گیرد، ایشان همین هفته قبل گفتند که هنوز جوان هستند و روزی سی تا پنجاه دقیقه پیاده روی می کنند و برخی ها از عنوان جوانگرایی سواستفاده می کنند ؛ این حرفها نشان می دهد که ایشان تمایل چندانی برای بکارگیری جوانان ندارد.

اما تا این جای کار اشکالی دیده نمی شود ، از اینجا به بعد است که نقش مدیر کل «جوان» اوقاف و امور خیریه استان مشخص می شود که تا چه حد قادر است از کار کارشناسی و صحیح اداره اوقاف گرگان و کمیسیون تشکیل شده در تغییر هیات امنا و بکارگیری جوانان در مساجد دفاع کند.

 بیشتر بخوانید :

http://yon.ir/wobWP  فشار نورمفیدی به اوقاف در حمایت از سید رضی قدس علوی!!

 قرار باشد با هر سفارشی ضابطه ها فروبپاشد ،سنگ روی سنگ بند نمی شود و بی اعتمادی در مردم از همان بدنه اوقاف که متصل به ولی فقیه و نهاد دین است شروع می شود .

حجت الاسلام «سلیمانی فر» باید با استدلال و ادله کافی آیت الله نورمفیدی را متقاعد کند که مسجد گرگانپارس دچار چالش سیاسی است و «جوانگرایی تلفیق شده با تجربه» راه برون رفت از بن بست بوجود آمده در این مسجد است .

اگر حجت الاسلام سلیمانی فر در مقابل این «اوامر» به دلایل مختلف «تمکین» کند قطعا نه تنها به راهبرد جوانگرایی ضربه زده است بلکه فرمایشات رهبری در این خصوص را بر زمین نهاده است و بر این فرضیه صحه نهاده که با سفارش و پارتی می توان برخی جایگاه ها را همچنان نگه داشت و راه را بر جوانان بست ، انگار جوانان ساخته شده اند برای زمان جنگ و رفتن زیر تانک و جلوی گلوله و گرفتن پرچم صف اول راهپیمایی .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.