1398-05-24 06:24
3189
0
64963
یادداشت؛

اصلاح‎طلبان از چه چیز پوری حسینی فرار می‎کنند!/ شهید باکری به رئیس ستادهای خاتمی و روحانی چه توصیه‎ای کرده بود؟

دیروز عبدالله پوری حسینی ، رئیس سازمان خصوصی سازی ایران تنها چند ساعت پس از احضار به سازمان بازرسی کل کشور و انتشار خبر استعفایش ، با دستور قضایی بازداشت شد.

به گزارش گلستان ما، یک جریان رسانه ای معلوم الحال که همواره در این دست پرونده های فساد با فرافکنی و عمدتا انتساب به دولت سابق ، در شش سال گذشته از پاسخگویی به مردم فرار کرده اند ؛ با ظاهر جعل معنوی و تظاهر جهل خود ، بدنبال فریب افکار عمومی و انحراف آنان از موضوع اصلی هستند.

کانال تلگرامی یاشار سلطانی در همین ارتباط با انتشار تصویری از شهید مهدی باکری در پست کوتاهی نوشت :

"" میرعلی اشرف پوری حسینی رییس مستعفی سازمان خصوصی سازی که به دلیل اتهامات مالی ، امروز دستگیر شد در کنار شهید باکری . یک قاب ، دو سرنوشت .

سیدمهدی حسینی روزگاری بعد عملیات بدر در پاسگاه زید با بسیجی‌ها بحث می‌کرد که باید بگردند و از روی زمین فشنگ‌های سالم را پیدا کنند و برگردانند به بیت المال..

حالا شده دکتر پوری حسینی، کسی که میلیاردها تومان از همین بیت‌المال را به باد فنا داده ؛ دنیا عجب بالا پایینی دارد !

[محمد اصغری] ""

و در این میان فورواردچی های تلگرامی این شبکه جعل و جهل با انتشار آن در کانال ها و گروه های تلگرامی ، شعبده بازی خود را در عصر جدید بدون داور به نمایش عموم گذاشتند❗️

همه این شعبده بازی تلگرامی این روزهای این جماعت لیبرال این است که مردم از این بخش از تاریخ و پیشینه این چنین افرادی غافل شوند که پوری حسینی کاندیدای اصلاح طلبان به همراه آقایان اعلمی ، جبارزاده و... در دوره ششم به مجلس راه یافت و عضو فراکسیون اصلاح طلبان شد .

آخرین سمت پوری حسینی معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رییس کل سازمان خصوصی سازی در دولت اصلاحات بود .

اما مهمترین بخش پرونده وی که مربوط به انتصاب مجدد در این سمت در دولت اعتدال می شود و در این چند سال اخیر مانع از برکناری او علیرغم تخلفات آشکار وی گردیده است ؛افشاگری است که دکتر محمد دهقان بهمن ماه سال گذشته نمود :

"" علت برکنار نشدن رئیس سازمان خصوصی‌سازی جریان‌های سیاسی است. حتی در دوران آقای کرباسیان ، ایشان هم اراده داشتند که آقای پوری حسینی را برکنار و شخص دیگری را جایگزین ایشان کند اما چون عبدا… پوری حسینی ، رئیس ستاد آقای روحانی و درگذشته هم رئیس ستاد رئیس دولت اصلاحات و رئیس شورای جریان سیاسی غرب‌گرایان در آذربایجان هم بودند و به ‌نوعی ثروت‌شان را صرف انتخابات می‌کنند متأسفانه در دوره این دو وزیر هنوز اجازه ندادند که ایشان برکنار شوند. ""

اینان که یک عکس و یک روایت فشنگی در دهه اول را می بینند و بر آن موج سواری تلگرامی در دهه پنجم می کنند ؛ خود را در برابر این همه ارتباط و پیشینه تشکیلاتی در دهه سوم و چهارم نمی بینند❗️و اگر می خواهند به تاریخ دهه اول هم اشاره ای کنند ، حداقل مرد باشند و تمام و کمال روایت کنند .

آنجایی که سردار شهید مهدی باکری قائم مقام لشکر 31 عاشورا به رزمندگان این لشگر از جمله پوری حسینی گفته بود :

" « دعا كنيد كه خداوند شهادت را نصيب شما كند، در غير اين صورت زماني فرا مي‌رسد كه جنگ تمام مي‌شود و رزمندگان امروز سه دسته مي‌شوند :

1- دسته‌اي كه به مخالفت با گذشته خود برمي‌خيزند و از گذشته خود پشيمان مي‌شوند.

2- دسته‌اي كه راه بي‌تفاوت را بر مي‌گزينند و در زندگي مادي غرق مي‌شوند.

3- دسته‌اي كه به گذشته خود وفادار مي‌مانند و احساس مسئوليت مي‌كنند...

پس از خداوند بخواهيد با رسیدن به شهادت از عواقب زندگي پس از جنگ در امان بمانيد، چون عاقبت دو دسته اول ختم به خير نخواهد شد و جزو دسته سوم ماندن هم بسيار سخت و دشوار خواهد بود.» "

همچنین رهبر معظم انقلاب در مورد دسته سوم می فرمایند :

" آنهائى که پایبند می مانند ، شاهد به ثمر نشستن این نهال و تناور شدن این درخت خواهند بود.
این جور نیست که با روى گرداندن کسانى ، این حرکت عظیم ، این بناى معْظم و شامخ تکان بخورد . با برگشتن یک عده‌اى از این قافله‌ى عظیم ، هرگز این قافله از راه باز نمی ماند ؛

دلها را باید نگه داشت. بعضى از دلها می لرزند ، می لغزند ، نمی توانند خودشان را بر آن لبه‌ى مرتفع نگه دارند و حرکت را ادامه دهند ؛ لذا سقوط می کنند .
بله ، یک عده‌اى در انقلاب ما هم بوده‌اند ، در صدر اسلام هم بودند ؛ راهى را که در کنار پیغمبر حرکت می کردند ، ادامه ندادند ؛ اما آیا راه متوقف ماند ؟ آیا راه متوقف میمانَد ؟ آیا قافله در جاى خود مى‌ایستد ؟ قافله حرکت می کند ؛ رویش هائى به وجود خواهد آمد . » " ( 22/7/91)

به قلم حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.