1398-06-16 08:37
447
0
65324
استاندار گلستان :

ایجاد خانه‌های ورزش در 120 روستای استان گلستان / ناجا ایست و بازرسی های خود را بیشتر کند

استاندار گلستان با بیان اینکه مسئله اعتیاد ممکن است هر کسی را تحت تاثیر خود قرار دهد، اظهارکرد: باید با شیوه‌های هنرمندانه قبح و زشتی اعتیاد در جامعه مطرح شود تا شاهد کاهش گرایش به موادمخدر باشیم.

به گزارش گلستان ما ؛  هادی حق‌شناس صبح امروز شنبه 16 شهریور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران وفادارش تصریح‌کرد: صداوسیما می‌تواند با دعوت جمعی از خانواده‌های درگیر با مسئله اعتیاد و با حضور مسئولین زمینه شنیدن صحبت‌های آنان را فراهم کند تا بتوان در تصمیم گیری‌ها بهتر اقدام کرد.

 وی افزود: اعتیاد از نظر مقام معظم رهبری یک آسیب اجتماعی است و همه دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌ها باید در راستای کاهش این آسیب، همکاری لازم را داشته باشند.

وی یادآورشد: تهیه اطلس جغرافیای جرم توسط نیروی انتظامی می‌تواند در شناسایی و برنامه‌ریزی برای محلات مختلف در شهرستان‌های استان تاثیرگذار باشد.

استاندار گلستان با اشاره به ایجاد خانه‌های ورزش در 120 روستای استان،گفت: فرمانداران باید نقاط ضعف و قوت خانه‌های ورزش را در حیطه شهرستان خود تهیه کنند تا با تقویت این مکان‌ها مسئله پیشگیری بیش از پیش صورت پذیرد.

دکتر حق‌شناس خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هماهنگی شورای هماهنگی باید در نقاطی که نیازمند توجه بیشتر است،ایست بازرسی ایجاد نماید تا مانع فعالین شبکه توزیع موادمخدر شود.

وی با اشاره به تهیه آثار هنری و یا اقدامات اساسی تاثیرگذار، گفت: تمرکز اعتبارات مالی موجب می‌شود آثار مناسبی تهیه شود تا بتوان با استفاده از آن موجب کاهش گرایش به موادمخدر در جامعه بود.

لازم به ذکر است در این جلسه اداره‌کل ورزش و جوانان،نیروی انتظامی و فرماندار رامیان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مبارزه با موادمخدر در حوزه فعالیت خود ارائه کردند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.