1398-06-24 09:43
799
0
65469
مدیر آموزش و پرورش گرگان:

310 نیروی حق التدریسی در گرگان جذب می شوند

مدیرآموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت: از اول مهر نیروهای حق التدریس و سوادآموزی و سرباز معلم به صورت نیروهای جدید حق التدریسی جذب و از اول مهرماه مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ بهجت تربتی نژاد، امروزدر حاشیه کارگاه فرهنگی و اجتماعی شهرستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد:تاکنون ۹۹ درصد ثبت نام های شهرستان در همه مدارس دولتی و غیردولتی انجام شده است

وی افزود: امسال حدود هشت هزار و 600 کلاس اولی به مدارس می روند .

مدیرآموزش و پرورش گرگان با اشاره به برنامه آغاز سال تحصیلی مدارس این شهرستان، تصریح کرد: برنامه آغاز سال تحصیلی را در دو مدرسه دین و دانش (شهرستانی) و مدرسه سجادیه (استانی) خواهیم داشت و یکی از مقامات کشوری در مراسم بازگشایی مدارس حضور دارد.

وی همچنین بیان کرد: امسال به دلایل متعدد در مقطع ابتدایی در سطح شهرستان گرگان حدود 20کلاس درس اضافه کرده ایم.

تربتی نژاد خاطرنشان کرد: سرویس رایگان برای دانش آموزان شامل طرح روستا مرکزی مانند سال گذشته در مقطع متوسطه اول و دوم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه درمجموع 15مدرسه روستا مرکزی داریم، خاطرنشان کرد: در کل دانش آموزان  98 مدرسه (مقطع متوسطه اول و دوم) روستایی را تحت پوشش قرار می دهند.

تربتی نژاد یادآورشد: از اول مهر نیروهای حق التدریس و سوادآموزی و سرباز معلم به صورت نیروهای جدید حق التدریسی جذب و از اول مهرماه مشغول به کار خواهند شد که تعداد آن ها در گرگان 310 است.

مدیرآموزش و پرورش گرگان در خاتمه گفت: در چند روز آینده به همت بسیج دانش آموزی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.