1393-09-19 03:03
41915
36
7021
صبح امروز رخ داد:

قتل هولناک در چهارراه تابلو گرگان / فائزه 19 ساله با 3 ضربه چاقو جان داد

صبح امروز در چهار راه تابلو گرگان، مردم این شهر شاهد قتل هولناک یک زن جوان 19 ساله بودند که توسط مرد جوانی با ضربات شدید چاقو به قتل رسید.

به گزارش گلستان ما ؛ زن جوان که بلافاصله پس از وقوع حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

مرتضی 32 ساله یکی از کسبه محل وقوع حادثه که شاهد ماجرا نیز بوده در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: صبح امروز حدود ساعت 8:35 دقیقه کنار خیابان در حال گفت‌وگو با یکی از دوستانم بودم که ناگهان متوجه شدم خانمی جوان در حال دویدن و فرار از دست مرد جوانی است که آن مرد نیز با چاقوی در دستش به دنبالش است.

دویدن برای فرار از مرگ

وی اضافه کرد: در مدت زمان کوتاهی که زن جوان از خیابان عبور کرد و دوباره برای فرار از دست آن مرد می‎خواست عرض خیابان را بدود، در بین خودروها تعادلش را از دست داده و مرد جوان نیز توسط چاقویی که در دست داشت تعدادی ضربه بسیار شدید از پشت بر روی بدن آن زن زد و بلافاصله از محل متواری شد.

مرتضی گفت: این اتفاق در کمتر از 20 ثانیه روی داد و پس از فرار آن مرد، مردم بلافاصله وی را در کوچه‎های پایین‎تر دستگیر کرده و موضوع را به پلیس 110 و اورژانس 115 برای اقدامات مربوطه اطلاع دادند.

جواد یکی دیگر از شاهدان حادثه در این گفت‌وگو بیان کرد: مردمی که در صحنه بودند بسیار تلاش کردند که با نگه داشتن محل جراحت جلوی خونریزی را بگیرند، اما تعداد ضربات چاقو به قدری شدید و زیاد بود که خون بسیار زیادی کف خیابان را پر کرده بود.

وی اضافه کرد: در تمام عمرم چنین صحنه ناراحت‌کننده‎ای را ندیده بودم و هر شخصی که این صحنه را دید بسیار متأسف و ناراحت بود و از لحظه وقوع حادثه کسبه و افرادی که صحنه را مشاهده کردند از نظر روحی بسیار آشفته هستند.

رضا 43 ساله و یکی دیگر از کسبه محل و شاهدان وقوع حادثه در گفت‎وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: من در حال حرکت به سمت محل کارم بودم که مشاهده کردم خانم جوانی از یک تاکسی پیاده شد و بلافاصله از خودروی پشت سر، یک مرد جوان از خودرو خارج و بلافاصله به سمت این خانم دوید و این خانم نیز در حال متواری شدن از دست این مرد جوان بود.

وی اضافه کرد: پس از مدت کوتاهی دویدن و تلاش آن زن برای فرار از چنگال مرد جنایتکار، به زمین افتاد و مرد جوان نیز با ضربات چاقو چند ضربه‎ای به پیکر این زن وارد و بلافاصله متواری شد که مردم وی را در خیابان پایین‎تر از وقوع حادثه دستگیر کردند.

رضا متذکر شد: تا رسیدن اورژانس در صحنه حاضر بودم و متأسفانه مشاهده کردم که این زن جوان حتی در خودروی آمبولانس نیز بسیار زجر کشیده و دست و پایش را تکان می‌داد.

فائزه 19 ساله با 3 ضربه چاقو جان داد

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان نیز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص زوایای دیگر وقوع این حادثه، اظهار کرد: صبح امروز و مقارن ساعت 8:45 دقیقه در پی اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی 110 شهرستان گرگان مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در چهارراه تابلو گرگان مأموران بلافاصله برای بررسی صحنه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

محمدرضا اکبری متذکر شد: مأموران در هنگام رسیدن به صحنه جرم مشاهده کردند که شهروندان این فرد را دستگیر و تحویل مأموران دادند و یکی از شاهدان حادثه به مأموران اظهار کرد که فرد دستگیر شده با خانمی درگیر و با چاقو خانمی را مجروح کرده است و پس از این عمل چاقو را حیاط‎های اطراف پرت کرده و برای متواری شدن در حال دویدن بود که مردم وی را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم پویا 23 ساله نیز برای بررسی زوایای مختلف موضوع و تکمیل شدن پرونده به پلیس آگاهی منتقل شد و با هماهنگی‎های انجام شده با مقام قضایی بازرسی از حیاط‎های اطراف محل حادثه برای کشف آلت جرم انجام شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: مأموران در نهایت چاقوی مورد نظر را در حیاط یکی از محل‎های اطراف محل وقوع جرم کشف کردند که بر اثر شدت پرتاب شدن دچار شکستگی شده و در هنگام بازرسی مقدماتی از متهم نیز یک عدد پنجه‎بکس کشف و ضبط شد.

اکبری متذکر شد: مأموران برای بررسی وضعیت مجروح نیز به بیمارستان اعزام شدند که براساس اعلام کادر پزشکی، مجروح فائزه 19 ساله به علت شدت جراحات وارده بر اثر ورود 3 ضربه چاقو از پشت جان خود را از دست داد.

4 سال زندگی نافرجام و قتل پس از 3 ماه طلاق

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: متهم در اظهارات اولیه به پلیس گفته است که این خانم همسر وی بوده و در خیابان وی را با مردی غریبه مشاهده کرده و با آن مرد درگیر شده، اما همسرش برای مداخله وارد شده و ضربه چاقو به وی اثابت کرده است.

اکبری بیان کرد: در تحقیقات دیگر مأموران مشخص شد که مقتول(فائزه 19 ساله) همسر سابق پویا بوده و 4 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند و به دلیل اختلافات خانوادگی 3 ماه گذشته در جلسه رسمی دادگاه از یکدیگر جدا می‌شوند.

وی اضافه کرد: با بررسی‎های تکمیلی در خصوص نحوه حادثه و با بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‎های مداربسته محل وقوع حادثه و تحقیقات میدانی مأموران مشخص شد که اظهارات متهم کذب بوده و در خصوص نحوه حادثه بسیاری از زوایای موضوع برای مأموران مشخص شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان در پایان عنوان داشت: با توجه به اهمیت موضوع و حساسیت پلیس در خصوص چنین جرائمی، تحقیقات گسترده و جدی پلیس برای مشخص شدن علل اصلی وقوع این جنایت هولناک و زوایای مختلف علت وقوع این قتل ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، پیگیری خبرنگار فارس در خصوص علت اصلی وقوع این حادثه هولناک و برخورد دستگاه قضایی برای این جنایت ادامه دارد./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پارسا

واقعا تاسف باره.... جوانان بدون شناخت کافی در سن پایین ازدواج می کنند و گاها به این نتایج تاسف بار ختم میشه....

0
0
پاسخ
1393-09-19 05:07
مخاطب

باید جنایتکار رو در همین هفته در محل ارتکاب جرم اعدام کنند تا درس عبرت برای دیگران بشه ؟ از مقامات قضایی درخواست میشه پرونده رو پشت گوش نندازن و سالها برای قصاصش زمان نبره.خانواده مقتول اگه ببخشن ما مردم نمی بخشیم .اعدام اعدام

0
0
پاسخ
1393-09-19 09:27
علی

ازدواج تو سن پایین نمیتونه عاملی برای طلاق و یا قتل های این چنینی باشه...آمار رو نگاه بندازید می بینید از زمانی که ما مثلا خواستیم به سمت مدرنیته حرکت کنیم این بلاها داره نازل میشه... از زمانی که رادیو تلویزیون .. ماهواره .. اینترنت .. وایبر .. واتس آپ و... به دست ما رسید و ازش عموما استفاده نابجا کردیم.. چرا این قتلها در 30-40 سال قبل و همینطور بری عقبتر خیلی خیلی کمتر بوده ؟؟

0
0
پاسخ
1393-09-19 16:31
محسن

سلام.من خودم گرگانی ام و با شنیدن این موضوع ناراحت شدم و افسوس جوانی آن دختر را خوردم که چقدر زود دست به ازدواج زد. قطعا از پدر و مادر خود کمک نخواسته بود و نتیجه ی دوستی های مجازی را چشیده است...

0
0
پاسخ
1393-09-19 19:05
محله تابلو گرگان

خیلی متاسفم

0
0
پاسخ
1393-09-20 12:01
محمد

باید در چهارراه تابلو اعدام شود و جای هیچ گذشت نیست

0
0
پاسخ
1393-09-20 14:22
ali

[quote name="مخاطب"]باید جنایتکار رو در همین هفته در محل ارتکاب جرم اعدام کنند تا درس عبرت برای دیگران بشه ؟ از مقامات قضایی درخواست میشه پرونده رو پشت گوش نندازن و سالها برای قصاصش زمان نبره.خانواده مقتول اگه ببخشن ما مردم نمی بخشیم .اعدام اعدام[/quote][quote name="مخاطب"]باید جنایتکار رو در همین هفته در محل ارتکاب جرم اعدام کنند تا درس عبرت برای دیگران بشه ؟ از مقامات قضایی درخواست میشه پرونده رو پشت گوش نندازن و سالها برای قصاصش زمان نبره.خانواده مقتول اگه ببخشن ما مردم نمی بخشیم .اعدام اعدام[/quote]Chert nago

0
0
پاسخ
1393-09-20 19:23
زهرا

من یک گرگانی هستم و واقعا امروز بعد از شنیدن این خبر برای جوانی این دختر معصوم اشک ریختم و برایش گریه کردم خداوند به خانواده اش صبر دهد ولی خواسته ما اعدام مجرم است نباید از جنبه عمومی این جرم در مکان شلوغی مانند خیابان تابلو در انظار عمومی غافل بود باید اعدام شود حتی اگر رضایت دهند مردم نمی بخشند اعدام در همان خیابان تابلو تا درس عبرتی باشد برای بقیه

0
0
پاسخ
1393-09-21 10:26
mostafa

نمیدونم مسئولین مربوطه واقعا صدایه دل ما رو میشنون یا نه.اما از تون تقاضا دارم اگه میشنوین یا میخونین هرچی سریع تر رسیدگی کنین و حکم مربوطه رو علنی کنین ودر ملع عام به اجرج بگذارین !!

0
0
پاسخ
1393-09-22 15:08
زهرا

سلام.من گرگانی نیستم دانشجوی اینجام با شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم و همچنین چون اغلب روزها از چهارراه تابلو رد میشم خیلی ترسیدم...کنترل خشم اونم خشم آنی کاش همه ما یاد میگرفتیم کاش.

0
0
پاسخ
1393-09-22 21:36
reza

عامل اصلی این اتفاقات نبود مدیریت خانواده ها برروی فرزندان و دیگری نبود اجرای قاطع و درسته قانون با جرائم و سطحی نگری با شرارتها و نرمش تو اجرای قوانین اسلامیست.درحالیکه اسلام دربرابر ظلم وشرارت قدرتمند برخورد میکنه،وگرنه چرا کسیکه 23سالشه باید دختر 19ساله ای رو بقتل برسونه،اونم در انظار عموم.درحالیکه هردو طرف کم سن هستن.

0
0
پاسخ
1393-09-23 08:32
علی خرم آبادی

بنده حقوق دان هستم باید خانمها در ازا حلال کردن مهریه حق طلاق داشته باشند تا مردها فکر نکنند که زنها برده اونها هستن و اینچنین اونها رو به قتل برسانند همه انسانها با هم برابرند و امروز ما دخترانی را سراغ داریم که بسیار از پسرها مودب تر باشخصیت تر باسواد تر و باارزش تر هستند

0
0
پاسخ
1393-09-23 10:25
احسان

قطعا اين جنايت ثمره تربيت ناصحيح خانواده و اهمال مسئولين قضايى و انتظامى در برخورد با شرارت ها و جرائمى دعوا، چاقوكشى ، مزاحمت و عدم برخورد با اراذل است كه اگر برخورد ها در همان جرائم كوچك تر قاطع باشد مسلما شاهد اين نوع جنايتها در معابر شهر نخواهيم بود

0
0
پاسخ
1393-09-25 08:46
عارفه

سلام. منم گرگانی ام. من شنیده بودم که اون پسری که این دختر رو به قتل رسونده به خانومش قبل از طلاق گفته که اگر تا 3 ماه دیگه تورو باهرکی ببینم میکشم. و چون هنوز 3ماه نشده بود و دختر رو با کسی دیگه دید کشتش. اگر این واقعیت داشته باشه به نظر من حق داشت. اما بازم دوست ندارم کسی اعدام شه. اون پسر تصمیم آنی گرفت بقیه باید عاقلانه عمل کنن

0
0
پاسخ
1393-09-25 17:43
.....

به فرموده یکی از روحانی های معزز و معظم کشور علاج پیشگیری از فساد فقط شایسته سالاری هست...

0
0
پاسخ
1393-09-26 09:30
کابوسی

به نظر من مسئولین باید با گذاشتن کلاسهای اجباری شخصیت شناسی قبل از ازدواج کار کنن و سعی بیشتری کنن تا مشکلهای کاری و مالی جوانان مرتفع بشه تا این پیامدها رو نداشته باشه و قلب یک ملت رو به درد نیاره

0
0
پاسخ
1393-09-26 11:26
دانش

چون قانون کشورمان قطعی ومحکم نیست وخانواده دخترپول60میلیونی رانمیتوانندبپردازند آمارهابه عینه نشان میدهندکه این افراداعدام نمیشوندنهایتا15سال حبس وبعدرهایی و...خواهشمندم قضات محترم استان گلستان ببینندوبشنونداین مورداولی وآخری نیست اگربایک موردبه طورجدبرخوردکننددیگرشاهداین حوادث نخواهیم بوداکثریت مردم ازرای دادگاههاناراحت بوده وبعدازاتمام دادگاه ازقانون خوداستفاده میکنندتابه حق خودبرسندچراقضات بایدازاستان مازندران باشندوبچههای بومی خودمان بیکارباشندچه کسانی پای ماهواره رابه خانه های مابازکردند؟چرااجازه صادرنمیکنندکه ماهواره هاجمع شود؟چرابافسادبرخوردنمیکنند؟چرایک پرونده زیردست همان قاضی چندین مدل رای صادرمیشود؟چرامشکل فسادروبه مسیولین شهردرمیان میگذاریم امابرخوردنمیکنندونیروی انتظامی به دستگاه قضایی محول کرده ودرنهایت هیچ برخوردی انجام نمیدهند؟انواع چراههای دیگر...تعدادپروندههای موجودازدادگاهها مشخص کننده این مطلب

0
0
پاسخ
1393-09-26 12:46
داریوش

چشم پان گرگانیسم ها گرم !!!!!

0
0
پاسخ
1393-09-26 15:30
rt

اعدام اعدام اعدام

0
0
پاسخ
1393-09-26 20:59
shima

بعد از طلاق مسايل اون خانم به اون آقا ربطی نداره چه برسه به اینکه حق داشته باشه همچین جنایتی رو انجام بده.اگه طرز فکر شما درست باشه ما زن ها همگی قاتل می شدیم چون اکثرا خیانت رو توی زندگی زناشویی مون میبینیم چه برسه به سه ماه بعد از طلاق.پس حق داریم تو خیابون با قمه راه بریم و جلو آدم ها..... یا شاید چون مرد بود حق کشتن داشت؟ حق هیچ کس نیست حق حیات و بودن رو از ی موجود زنده ی دیگه بگیره.کسی که تصمیم آنی بخواد بگیره با خودش قمه و پنجه بکس نمیبره.از قبل و بر عقل این تصمیم گرفته شده بوده.به امید روزی که دیگه شاهد این خشونت ها نباشیم

0
0
پاسخ
1393-09-26 21:54
محمد

پس از صدور حکم شرعی طلاق مرد هیچ حقی در مورد آینده زن ندارد و عده سه ماهه ای که زن مطلقه میبایست رعایت کند احتمالآ برای اطمینان از عدم بارداری وی میباشد . این به این معنی نیست که زن نمیبایست برای آینده خود تصمیمی بگیرد . در مورد اتفاق بالا هم معلوم نیست زن چنین قصدی داشته که حتی اگر داشت هم کار خلاف شرع و قانون نکرده بود و قتل وی هیچ توجیه شرعی ، قانونی و عقلی ندارد. درخواست اعدام یا بخشش ( در صورت صدور چنین حکمی توسط قاضی ) از حقوق اولیاء دم میباشد و احساسات دیگران ربطی به این موضوع ندارد . اگر شخصی عزیز شما را ( خدای ناکرده) با چنین روش جنون آمیزی اون هم بدون دلیل جلوی چشم مردم به قتل برساند باز هم همین طور تصمیم میگیرید . بدون شک حتی در صورت صدور حکم اعدام برای عامل این جنایت باز هم باید افسوس خورد اما از طرفی امنیت روحی جامعه را هم باید در نظر داشت تا هر کسی به خود اجازه چنین کاری ندهد. علت چنین جنایتی میبایست توسط روانشناسان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و نتیجه آن به اطلاع عموم برسد شاید از بروز حوادث مشابه جلو گیری کند.

0
0
پاسخ
1393-09-28 13:07
کریم

سلام . خانم مقتول همسر پویا بوده و هنوز جدا نشده بودند البته درخواست طلاق داده بودند . ولی هنوز زن شرعی و قانونی پویا بوده.

0
0
پاسخ
1393-09-29 10:18
امین

اونایی ادای دفاع از حقوق بشر و لغو حکم اعدام میزنید , آخ دلم میخواد جیگر گوشتون به همین وضعیت از بین بره و کشته شه , ببینم اون موقع میگید با حکم اعدام مخالفیم و ازین حرفایی که برای خود شیرینیه چند تا اون ور آبی میزنین....به نظرم حکم اعدام به قران کمه واسه پسره ی بی ... , باید ....

0
0
پاسخ
1393-09-30 07:54
کتایون

اعدام درملاعام

0
0
پاسخ
1393-10-05 12:48
گرگانی

چرا اینقدر اجرای حکم رو به تاخیر می اندازید وقتی جرم کاملا مشهود و مسلمه..حکم قصاص بر اساس دستور صریح اسلام.. اونم در ملا عام تا درس عبرتی باشه برای دیگران..

0
0
پاسخ
1393-10-07 07:48
محمدرضابرزگر

حیف !!!

0
0
پاسخ
1393-11-20 16:57
جکس

پلیس حکم طلاق دیده که میگه دیگه

0
0
پاسخ
1393-11-29 06:36
مبهوت

آها . تا ٣ ماه قتل و بعد از ٣ ماه اشكال نداره . اون دوستمون هم نتونسته تا ٣ ماه صبر كنه ! آخه يكم فكر كنيم هم بد نيست !

0
0
پاسخ
1394-06-19 13:07
چنگیز

اعضای یک جامعه اعضای یک تن هستند. جامعه دچار بیماری خشونت و ... شده. اول دلیل این آدما رو بشنو بعد دربارش قضاوت کن.I don't like hordeبی خود نبود انیشتن میگفت جنگ جهانی سوم ، ابزار جنگ ، چوب و سنگ هست

0
0
پاسخ
1394-07-22 18:34
Amir

شك نكنيد اين ... را هيچ وقت اعدام نخواهند كرد. چون نصف ديه اش را دولت نخواهد پرداخت. اين است برخی قانون های ناقص و بي اثر كشور

0
0
پاسخ
1395-03-11 17:32
Amir

هيچ كس حق كشتن كسي ديگر را ندارد، در هيچ شرايطي. جاي بسي تاسف است افراد ضعيفي مثل شما عارفه خانم در اين دنيا وجود دارند

0
0
پاسخ
1395-03-11 17:42
مهدی

من با خوانواده مقتول اشنا هستم و تا اونجایی که اطلاع دارم پول دیه اعدام جور کردن و فقط منتظر دستور دادگاه برای اجرای حکم میباشند و به زودی مجازات میشود

0
0
پاسخ
1395-03-31 22:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.