1396-06-11 10:05
1290
0
43541
طی گفتگویی عنوان شد:

علت غیبت چند ماهه رامین نور قلی پور چه بود

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس درباره غیبت چند ماهه خود در مجلس شورای اسلامی و مجامع مختلف توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گلستان ما ؛  رامین نورقلی‎پور صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان، با تبریک عید سعید قربان، اظهار کرد: در مدتی که به‎عنوان نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم با همکاری دستگاه‎های مختلف اجرایی در سطح ملی و استانی و همکاری مجمع نمایندگان استان گلستان اقدامات مناسبی صورت گرفته است که بخشی به نتیجه رسیده و بخشی نیز در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جسمانی خاصی که بر اثر بیماری در مدت دو ماه گذشته تاکنون داشتم از حضور در مجلس شورای اسلامی و سایر مجامع باز ماندم و توان حضور در محیط‎های کاری، مجامع مختلف به‎ویژه حوزه انتخابیه را از دست دادم.

نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر با تلاش تیم پزشکی شرایط جسمی بنده خوب است و توان حرکتی‎ام را به طور کامل به دست آوردم و امیدوارم در نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در دوم مهرماه حضور یابم و همچون گذشته با انرژی و توان کافی پیگیر امور مختلف ملی، سیاست‎گذاری‎های کلان و مشکلات و امور مردم باشم.

نورقلی‎پور متذکر شد: در این مدتی که در بستر بیماری بودم بخشی از کارها توسط تیم مشاوران بنده انجام می‎شد و بخشی دیگر از کارها بر عهده مجمع نمایندگان استان بود که این همکاری و مشارکت آنها جای قدردانی دارد.

وی در پایان از رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برخی از وزرا، ائمه جمعه و جماعات، استاندار گلستان، مدیران کل دستگاه‎های اجرایی، تعدادی از فرمانداران استان، مردم و سایر افرادی که در مدت بیماری جویای احوال وی بودند قدردانی کرد./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.