1396-03-14 02:53
1325
0
39822
فعال دانشجویی:

را ه امام یعنی دست اندازی نکردن به بیت المال/ امام کوخ نشینان را صاحبان انقلاب می دانست

یکی از فعالین دانشجویی ادامه دادن راه امام را در رسیدگی به اقشار مستضعف دانست و گفت:اگر مسئولین نظام به خوبی به وظایفشان عمل کنند و از مناصب خود سوءاستفاده نکند را امام ادامه خواهد یافت.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، نیمه خرداد یادآور اتفاقات مهم و سرنوشت سازی است که در تاریخ ایران تاثیر مهمی داشته است.

رحلت معمار و بنیانگذار انقلاب با شروع قیام تاریخی انقلاب همزمان شد و این رورها را جاودانه تر از پیش کرده است.

با توجه به فرارسیدن این ایام تاریخی با دو تن از دانشجویان انقلابی در رابطه با اهداف و آرمانهای امام راحل انجام دادیم که نظر خوانندگان محترم را به آن جلب می کنم.

شایان زیارت بان فعال دانشجویی در مورد این جمله امام که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد گفت: اگر انقلاب در مسیر اصلی خود طی طریق کند و آرمان هایی که مردم برای تحقق آنها علیه حکومت طاغوت به پا خواستندنادیده گرفته نشود، و حق مظلوم از ظالم گرفته شود، مسئولین نظام به خوبی از عهده وظایف خود بر بیایند و از مناصب خود سوء استفاده نکنند و به بیت المال دست دراز نکنند.

مطمئنا انقلاب به دست نااهلان نخواهد افتاد، چرا که دلها وابسته به این جبهه و جریان است.

وی افزود: فطرت پاک انسان ها این نظام مقدس را دوست دارند، عملکرد بد مسئولین ما باعث فراهم آمدن بستر برای جولان دادن نااهلان در انقلاب می شود.

این فعال فرهنگی دانشجویی، در پاسخ به این سوال که مهمترین روش در ادامه دادن راه و مکتب امام را در چه می دانید بیان داشت: امام از بین مردم ظهور کرد و تا آخر نیز بین مردم بود.

وی گفت: جمله ای از شهید بهشتی منقول است که هر کس در جمهوری اسلامی بخواهد مسئولیتی را بپذیرد باید خود را برای زندگی در سطح پایین ترین اقشار جامعه آماده کند.

زیارت بان اظهار کرد: کسی که اینگونه زندگی کند، مطمئنا درد مردم را می فهمد و برای رفع مشکلات مردم تلاش می کند.

وی ساده زیستی و همراهی با اقشار مستضعف جامعه را مهمترین روش در ادامه راه امام دانست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.