1394-03-03 18:07
2849
2
15149
روزهای آفتابی ارشاد گلستان :

معاون فرهنگی ارشاد گلستان معارفه شد / فضیلت : گذر زمان کاستی های افراد را مشخص می کند/ دائمی بر پرهیز از سیاست زدگی و استفاده از همه افکار و اندیشه ها تاکید کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، گفت: سلایق و دیدگاه های افراد به لحاظ اجتماعی، فرهنگی و سیاسی متفاوت است و گذر زمان توانمندی ها و کاستی های افراد را مشخص می کند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین «علی اصغر فضیلت»، امروز در آئین تودیع و معارفه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، اظهار داشت: مسئولیت های اداری یک امانت الهی است و پرسشگر اصلی هم خداوند است.

وی، با بیان اینکه برای حفظ امانت، انسان باید دارای صداقت باشد، افزود: البته سپردن امانت به افراد همیشه با تحسین و رضایت همراه نیست و حتی در برخی موارد با اشتباه هم مواجه می شود.

فضیلت، با اشاره به آیات قران کریم تصریح کرد: خداوند متعال در این کتاب آسمانی به اتفاقاتی اشاره دارد که ممکن است انسان از آن ناخشنود باشد، اما خیر و صلاح او در همان است.

در این مراسم معاون سابق فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از حسن انتخاب آقای فضیلت در به کارگیری نیروهای درون سازمانی در مسئولیت های مختلف تقدیر کرد.

Ashampoo Snap 2015.05.24 22h29m06s 001

از کارنامه 11 ماهه خود رضایت دارم

«احمد قلیشلی»، افزود: تغییر حق یک مدیر است و بنده از کارنامه 11 ماهه فعالیت خود در سمت معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رضایت دارم.

وی، افزود: در این مدت کارهای بسیار مهم و خوبی در عرصه فرهنگ و هنر انجام شد که نمونه بارز آن مراسم روز خبرنگار در سال گذشته بود.

احمد قلیشلی، ادامه داد: برگزاری جشنواره موسیقی فجر، نمایشگاه مد لباس و حضور اصحاب رسانه در نمایشگاه مطبوعات از دیگر اقدامات شایسته معاونت فرهنگی بوده است.

وی، به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و تصویب اساسنامه جدید این خانه هم اشاره کرد و افزود: انتخابات به خوبی برگزار شد و این نهاد صنفی غیر دولتی در حال فعالیت است.

بر پرهیز از سیاست زدگی و استفاده از همه افکار و اندیشه ها تاکید دارم

همچنین در ادامه این مراسم، سرپرست جدید معاونت فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، موفقیت هر مجموعه را در گروه همدلی و همکاری همه ی کارکنان اعلام کرد.

Ashampoo Snap 2015.05.24 22h30m34s 003

«قدرت دائمی»، افزود: من در اداره امور بر پرهیز از سیاست زدگی و استفاده از همه افکار و اندیشه ها تاکید دارم و معتقدم کارهای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با برون سپاری به خود آنان واگذار شود.

وی، از همکاران خود و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه های استان خواست تا برای تعالی فرهنگ و هنر استان وارد میدان شوند و اظهار امیدواری کرد: با استعانت از خداوند متعال و با همدلی و همکاری همگان به موفقیت های بزرگی نائل شویم.

Ashampoo Snap 2015.05.24 22h30m10s 002

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کیانا

دکتر منتظری مایه مباهات و فخر ارشاد استان بود. تراز فرهنگ استان را ارتقا داد. کار را برای نیروهای بعد از خود سخت نمود. انشالله نیروهای جدید هم بتوانند مثمر ثمر واقع شوند .

0
0
پاسخ
1394-03-04 06:18
محسن

با سلام.سلام بر برزگر درود بر فضیلت. حاج آقا فضیلت اولا می خوام بگم حاجی از اینکه ارشاد رو به صاحبانش برگرداندی تشکر. ولی خواهشن روسایی بذارید که سن بالا و تجربه ی بالا داشته باشند. تا نسل هنرمند از آن حساب ببرد. نه که طرف با لابی تو دوره ی دوستان قراردادی شده الان می خواد وزیر هم بشه.همینطور که کارشناس ... تون تو دوره دوستان آمد ولی الان عزیز ... شده. والا ماندیم به بره اعتماد کنیم یا ... !

0
0
پاسخ
1394-03-04 19:53

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.