1394-12-09 12:03
3075
6
28257
امروز صورت گرفت:

پروژه جدید فتنه گران در گرگان کلید خورد / تشکیک در آراء گرگان

گویا چند تن از اصحاب فتنه امروز با فشار به استانداری گلستان در صدد تشکیک در آرا گرگان هستند تا بتوانند گزینه ترکمن اصلاح طلبان در حوزه گرگان و آق قلا را بالا بیاورند .

به گزارش گلستان ما ؛ چند تن از عناصر میدانی فتنه 88 در گرگان بدنبال دامن زدن به اختلافات قومی_مذهبی هستند.

در پی اعلام نتایج نهایی و رسمی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، اتاق فکر فتنه در جهت اهداف پیش رو خود در گام سوم تشکیل جلسه داد .

در این جلسه بعد از بررسی نتایج انتخاباتی و نظرات اعضا ؛ ائتلاف های احتمالی در دور دوم و امکان پیروزی دو گزینه اصلاح طلبان مورد بحث قرار گرفت و به اتفاق این موضوع را در شرایط کنونی ممکن ندانستند .

در این راستا یکی از سران میدانی فتنه 88 که در برابر شعبه تامین اجتماعی گرگان عکس های متعددی در پرونده او موجود می باشد و در حکم تعلیقی او لحاظ شده است ، پیشنهاداتی مطرح نمود.

یکی از این پیشنهادات تشکیک در چرایی عدم کسب آرا یکی از نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان بود .

دو نفر از سران میدانی فتنه از جمله مرد دست شکسته سبز پوش در فتنه 88 ، آقایان (؟) و (؟) مامور پیگیری این پروژه شدند ، تا با ایجاد شائبه و تشکیک منجر به دامن زدن اختلافات قومی و مذهبی و در نتیجه مانع از ائتلاف احتمالی یک نامزد ترکمن با گزینه اصلاح طلبان شوند .

همچنین گفته شده این گروه از فتنه گران ، امروز با فشار به استانداری گلستان در صدد تشکیک در آرا گرگان هستند تا بتوانند گزینه ترکمن اصلاح طلبان در حوزه گرگان و آق قلا را بالا بیاورند .

این خبر متعاقبا تکمیل می گردد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.