1395-11-22 17:45
3627
0
35060
با شعارهای بندرگزی بیداره از فتنه گر بیزاره ؛

مردم مانع سخنرانی شاگرد شیخ فتنه گر در بندرگز شدند

مردم انقلابی شهرستان بندرگز امروز 22 بهمن مانع سخنرانی احمد مازنی نماینده اصلاح طلب تهران و شاگرد شیخ فتنه گر در راهپیمایی شدند .

به گزارش گلستان ما ؛ مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان بندرگز همانطور که پیش بینی می شد با حواشی گسترده ای همراه بود .

از چند روز گذشته و با انتخاب احمد مازنی نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران راهپیمایی 22 بهمن بندرگز موجی از مخالفتهای مردمی در منطقه شکل گرفت و برخی مسئولان استانی نیز به عواقب این انتخاب و سخنرانی وی اعتراض کرده و هشدار دادند .

اما امروز مردم بندرگز با شعارهای مرگ بر فتنه گر و تهیه پلاکاردهایی با همین مضامین راهپیمایی پرشور خود را آغاز کردند و به طرف مسجد جامع حرکت کردند.

احمد مازنی نیز با توجه به مخالفتهای گسترده مردمی نتوانست در این مراسم سخنرانی کند و حجت الاسلام کشیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز سخنرانی کرد .

photo 2017 02 10 12 49 20

تعداد اندکی از اصلاح طلبان بندرگز نیز با انحراف در افکار عمومی خواهان تغییر مسیر راهپیمایی 22 بهمن به سمت ساحل دریا بودند که با نامه شورای هماهنگی و ایستادگی مسئولان انقلابی بندرگز از این نقشه شوم باز ماندند. 

در واقع راهپیمایی 22 بهمن متعلق به نظام و مردمی هست که در راه آن جان خود را از دست داده اند و برخی از مردم می گویند اینکه کسی با صدای بلند و با افتخار خود را شاگرد شیخ فتنه گر و ساده لوح یعنی کروبی معرفی کند ، شیخی که به دنبال تغییر در حکومت ایران بود و فتنه 88 را با آن همه خسارت برای نظام ایجاد کرد ، چطور توقع دارد که مردم پای سخنرانی وی بنشینند و نهادهای انقلابی نیز سکوت کنند.

در واقع این حرکت مردمی فریاد خفته در سینه مردم این خطه است که از ابتدای انقلاب دل در گروی انقلاب و نظام داشته اند و فراز و نشیب های روزگار نتوانست آنها را از مسیر ولایت دور سازد .

photo 2017 02 10 12 51 27

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.