1395-11-22 17:50
4571
2
35096
در واکنش به تحرکات اصلاح طلبان افراطی رخ داد؛

تجمع اعتراض آمیز مردم انقلابی به حضور یک فتنه گر در علی آباد کتول + تصاویر

جمعی از مردم انقلابی علی آباد کتول در اعتراض به حضور «علی شکوری راد» از اصلاح طلبان تندرو حامی سران فتنه و عضو حزب منحله مشارکت در این شهرستان، در گلزار شهدای گمنام پارک انقلاب تجمع کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه ؛ شامگاه 22 بهمن جاری (امشب) جمعی از مردم انقلابی علی آباد کتول با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین همچون « فتنه گر حیا کن شهر ما رو رها کن »، « علی آباد کتول جای فتنه گران نیست » ، « مرگ بر فتنه گر »، « فتنه سبز اموی پیرو مسعود رجوی » ، « از محضر شهدای گمنام خجالت بکشید » و ... در گلزار شهدای گمنام تجمع نموده و به حضور و سخنرانی «علی شکوری راد» در این شهرستان اعتراض کردند.

آن ها با اعتراض به حضور سیاسیون افراطی در این شهرستان، گفتند: حضور چنین افرادی نه تنها سودی برای رشد و پیشرفت علی آباد کتول ندارد، بلکه نام این شهرستان که زمانی به قم کوچک معروف بوده و همواره نقش مهمی در حرکت های انقلابی داشته، را برنام و لکه دار می کند.

این جمع انقلابی با قدردانی از دادستان و مسئولینی که در لغو برگزاری عمومی این مراسم در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول نقش داشتند، تاکید کردند: فرماندار و مدیران نباید به افراطیون سیاسی اجازه دهند که به علی آباد کتول آمده و پشت تریبون های این شهرستان حرف هایی بزنند که با آن، ثبات و آرامش موجود را از بین برده و زمینه تضعیف آرمان های بلند انقلاب اسلامی فراهم شود. 

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

eterazz1

مطالب مرتبط:

تندروها در ضیافت علی آباد کتول؛ 22 بهمن با حضور «شکوری راد»

سخنرانی «شکوری راد» در آمفی تئاتر ارشاد علی آباد کتول مجوز ندارد/ با تجمع غیرقانونی، برخورد قانونی می شود

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دیلم

سلامدرود بر غیرت و شجاعت مردان و زنان دیار کتول .انقلابی بودن علی آباد را ثابت کردید

0
0
پاسخ
1395-11-22 21:47
نظری

سلاماصلاح طلبان افراطی علی آباد انگار باید به زور چیزی رو میخان به ذهن مردم فرو کردنامثال چون حاتمی که ادعای این را دارند شورا هستند مدام با فتنه گران جلسه دارند و حتی انقدر بی حرمتی کرد به علی ابادی ها که در انتخابات اخیر مجلس رفت گرگان رای داد و به علی آبادی ها پشت کردسالاری هم که جدیدا به علی آباد آمده انگار باید فرمانروای این شهر بشه و هر چی که رئیسش در گرگان بگه در علی اباد اجرا کنهآقایون.... اینجا کتول استکتول یعنی دیار ولایت و رهبریلطفاً به حریم ما وارد نشید

0
0
پاسخ
1395-11-26 07:25

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.