1395-11-28 08:16
2392
1
35329
قابل توجه نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان ؛

سخنان رهبر معظم انقلاب حمایت قاطع از اقدام انقلابی مردم بندرگز و علی آباد کتول بود

فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص قهر مردم با فتنه گران ، نشان دهنده حمایت معظم له از اقدام انقلابی مردم بندرگز و علی آباد کتول می باشد .

به گزارش گلستان ما ؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار با مردم آذربایجان شرقی با اشاره به تعبیر مطرح‌شده در روزهای اخیر با عنوان «آشتی ملی» اشاره و و با بی‌معنی دانستن این تعبیر و انتقاد از پر و بال دادن به آن در روزنامه‌ها، گفتند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟

ایشان با اشاره به اینکه قهری وجود ندارد، تصریح کردند :  البته مردم ما با کسانی که در سال 88 به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی‌کنند.

معظم له  افزودند: البته کسانی که با اصل انقلاب مخالف بودند و می‌گفتند «انتخابات بهانه است و اصل نظام هدف ماست»، عده‌ای معدودند و در مقابل اقیانوس عظیم و پر طراوت ملت ایران، فقط یک قطره کوچک هستند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مردم ایران در جایی که پای اسلام، ایران، استقلال و ایستادگی مقابل دشمن در میان است، با همه وجود ایستاده و با یکدیگر متحد و مجتمع هستند، البته ممکن است در فلان قضیه سیاسی دو نفر با هم اختلاف‌نظر داشته باشند، اما این چیز مهم و مؤثری نیست و مسئله‌ای عادی و طبیعی به‌شمار می‌رود.

فرمایشات مقام معظم رهبری در واقع حمایت قاطعانه از رفتار انقلابی مردم بندرگز در مخالفت با سخنرانی شاگرد شیخ فتنه گر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بندرگز و همچنین خروش انقلابی مردم علی آباد کتول در ممانعت از سخنرانی محکوم امنیتی و فعال مستقیم فتنه 88 در این شهر ولایی می باشد .

همچنین ضروری است نماینده ولی فقیه در استان گلستان و استاندار گلستان نیز با تبعیت از فرمایشات مقام عظمای ولایت ، بهانه جویی های اخیر اندک حامیان فتنه گران در استان گلستان را با با قاطعیت پاسخ دهند ودر آستانه انتخابات فضای استان را دو قطبی و سیاسی نکنند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عبدالله

بایسته است مجمع نمایندگان استان گلستان که در حمایت از فتنه گرانی مثل مازنی وشکوری راد اقدام خود جوش مردم شهرستانهای بندر گز وعلی آباد کتول را که در حمایت از انقلاب وولایت فقیه انجام گرفت را محکوم نمودند. نسبت به فرمایشات امروز رهبری نیز اعلام موضع نمایند. بخصوص جناب آقای قره خانی وجناب آقای ابراهیمی که به ظاهر ادعای اصولگرایی نیز دارند.

0
0
پاسخ
1395-11-28 05:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.