1395-11-28 08:56
5378
5
35333
نامه فعال شرق استان به علیرضا ابراهیمی :

آیا نماینده آزادشهر و رامیان از مواضع خود عدول کرده است ؟ / آیا ابراهیمی خاستگاه خود را فراموش کرده است ؟

 تراوشاتِ هاضمه ی مجمع نمایندگان اصلاح طلب استان، نماینده ی شهر من را نیز، دچار دگردیسی یا عقب نشینی از اصول خود نموده و خاستگاه خود را پس از نشستن بر کرسی سبز مجلس، یکسره از یاد برده است!؟

به گزارس گلستان ما، سیدحسن کریمی فعال فرهنگی شرق استان در واکنش به امضای بیانیه جنجالی مجمع نمایندگان استان گلستان در حمایت از شیخ مازنی، به نماینده آزادشهر و رامیان نامه نوشت.

برادر ارجمند جناب آقای ابراهیمی

 نماینده ی محترم آزادشهر و رامیان

با سلام و احترام

امضای شما را در کنار امضای سایر نمایندگان به اصطلاح اصلاح طلب استان گلستان، در ذیل نامه ای خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی و در اعتراض به لغو سخنرانی آقای احمد مازنی در بندرگز ملاحظه کردم.

golestanema3

ضمن اظهار تاسف، به نام یکی از موکلین شما در آزادشهر، نوشته ام را با چند پرسش، پی می گیرم:

در آغاز سخن، لازم است بپرسم آیا شیخ احمد مازنی قرار بوده نطق پارلمانی کند که به جایگاه مجلس اشاره نموده اید یا اینکه او سخنران مراسمی در زادگاه خود بوده است

در ادامه، شایسته است از نماینده ی شهر خود بپرسم که آیا احمد مازنی را می شناسد و پیشینه ی او را در حمایت از سران فتنه می داند!؟

آیا نماینده ی شهر من، به مواضع مازنی در برابر اتهام وارده به آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضاییه از سوی محمود صادقی، واقف است!؟

آیا جناب ابراهیمی، در حالی که در مرقومه ی خود به رییس مجلس، به جایگاه مجلس اشاره کرده است، به نام نماینده ی تمام ملت ایران، به لغو سخنرانی نیروهای انقلاب در اقصی نقاط کشور نیز معترض شده است!؟

و . . . . یا این که تراوشاتِ هاضمه ی مجمع نمایندگان اصلاح طلب استان، نماینده ی شهر من را نیز، دچار دگردیسی یا عقب نشینی از اصول خود نموده و خاستگاه خود را پس از نشستن بر کرسی سبز مجلس، یکسره از یاد برده است!؟

جناب آقای ابراهیمی!

تردیدی ندارید که اگر جمعیتی در حوزه ی انتخابیه ی شما، با تکیه بر علائق شخصی یا قومی به جنابعالی رای داده باشند، امثال من و خانواده ام، با تلقی دلبستگی شما به راهِ امامینِ انقلاب، جناب عالی را هدف انتخاب خود قرار داده اند و مایلم اصرار کنم که هرگز این معنا را از یاد نبرید.

اینجانب مُلهم از کلام فَاستَقِم کَما اُمِرت، به جنابعالی توصیه می کنم در باورهای آرمانی خود راسخ بوده و بر آنها پافشاری کنید که خداوند بشارت داده است: والذین جاهدوا فینا لنهندینهم سبلنا.

در پایان، با تاکید بر اینکه فرزندان انقلاب، با تبعیت از امام خود، روی مساله ی فتنه حساس هستند برای جنابعالی ثبات در قدم را آروزمندم و مایلم خاستگاه اصولگرایانه یا بهتر بگویم انقلابی خود را از یاد مبرید و نیز به این نکته توجه داشته باشید که به حسب اطلاع، اقدام شما در حمایت از احمد مازنی، موجب دل آزردگی برخی از نیروهای انقلاب شده که امیدوارم در صدد جبران آن برآیید.

با آرزوی بهترینها

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عبدالله

حضرت امام (ره) در منشور برادری به اعراض وفاداران انقلاب اسلامی از واسطه هایی سفارش میکند که در هر دو جناح سیاسی کشور وجود دارند و به هیچکدام معتقد نیستند و دنبال منافع خود هستند انشاالله افراد سیاسی دنبال فرصت طلبی نباشند و مصداق واسطه های مد نظر معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) نباشند.

0
0
پاسخ
1395-11-28 10:33
مطالبه گر

نویسنده محترم نباید در نقد خود مسائل قومیتی را مطرح کند استفاده از قومیت در نقد اشتباه بوده و نشانه ضعف در نقد محسوب می شود .همچنین نسبت دادن قومیتی خاص به برخی افراد و جریان های سیاسی و بالعکس اشتباه بزرگی است و ...

0
0
پاسخ
1395-11-29 20:01
حسین

چرا سعی در اعمال فشار بر یکدیگرید آیا بهترنیست به همه گروه ها وتفکرات احترام بگذارید همین چند کلمه.......

0
0
پاسخ
1395-12-04 06:47
majid

در تعجبم چرا از دیگر نماینده ها انتقاد نکردند و فقط از اقای ابراهیمی انتقاد میکنند. این انتقاد است یا انتقام ؟؟؟

0
0
پاسخ
1395-12-05 20:30
حسین

به دایره کشاندن بدور از انصاف یک وکیل ملت یعنی دو قطبی کردن….خط قرمز هر جوان مطالبه گری فتنه است و خواهد بود….من بعد از آنهمه تبادل و بحث با شخص آقای ابراهیمی از ایشان چیزی جز انقلابی گیری نشنیده و ندیده ام…امضاء پای طومار صرف جلوگیری از بی قانونی واحترام به مواضع نظام است و نه دفاع از پدیده شوم فتنه که فرزند ناخلف انتخاابات۸۸ بود… معبری نویس! سرباز جنگ نرم! از تو خواستارم برای حفظ وحدت ، و روسیاهی افراطیان اطرافمان این مسمومیت فکری پیش آمده را با قوای تمام منهدم سازی و اسیاب بدخواهان نظام را آب رسانی نکنید!امثال ابراهیمی باخدمت صادقانه خود چشم طمع عده ی کثیری را از منافع انقلاب بریده اند.آینده من وامثال شما بعد از تکیه به درگاه احدیت و عنایات حضرات معصومین خدمت صادقانه این مرد مومن، شریف،بااخلاص، وخاالی از هرگونه تزویر را میطلبد.باشد که با قلممان اسباب عاقبت بخیری مان رافراهم کنیم که بی شک * الله اسرع الحاسبین *است.

0
0
پاسخ
1396-01-05 16:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.