1395-12-30 15:57
2039
0
36798
یادداشتی به قلم آیت الله سید حبیب الله قدمی

فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون مقام زن از مهمترین رهنمودها برای مردم و مسئولین است

فرمایشات معظم له در 29 اسفند 95 پیرامون زن یکی از مهمترین رهنمودهای آن حضرت برای مردم و مسؤلین نظام اسلامی است که آگاهی از آن را به همه‌ی دوستدران دین و وطن توصیه می‌کنم.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله قدمی طی یادداشتی نوشت : ضمن تبریک آغاز سال 1396 به ملّت مسلمان ایران و آرزوهای موفقیت برای همه‌ی دلدادگان به خدمت اسلام و مسلمین امیدوارم سال جدید سال ظهور حضرت ولی عصر (ع) باشد.

یکی از ویژگی‌های رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ، گستردگی آن رهنمودها در حوزه‌های مختلف دینی ، تربیتی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی است.

اگر چه بیان بعضی‌ از نکات لطیف ، خبر از آگاهی ژرف و نکته‌ سنجی دقیق ایشان می‌دهد امّا بیان بعضی از همین نکته‌ها حاکی از شجاعت کم‌نظیر آن حضرت دارد. « لا یخافون لومة لائم »

فرمایشات معظم له در 29 اسفند 95 پیرامون زن یکی از مهمترین رهنمودهای آن حضرت برای مردم و مسؤلین نظام اسلامی است که آگاهی از آن را به همه‌ی دوستدران دین و وطن توصیه می‌کنم.

امروز ما در دنیای زندگی می‌کنیم که بسیاری از ثروت‌طلبان و قدرت‌طلبان - هر یک به گونه‌ای - زن را وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف خود قرار داده‌اند و بعضی ثروت‌طلبان و قدرت‌طلبان این کشور نیز از این قانون مستثنا نیستند.

بعضی از این افراد برای رسیدن به اهداف خود کار را به جایی رسانده‌اند که برای رسیدن به اهداف خود ، ارزش‌های اسلامی را نیز دست‌خوش تاخت و تاز قرار داده‌اند .

تحقیر زنان خانه‌دار از سوی کسانی که سالها با آنان مأنوس و هم‌نفس و هم‌غذا بودند معلوم نیست از سر چیست ؟ آیا سرِ بی‌دینی ؟ یا از سر بی‌تقوایی ؟ یا از سرِ نادانی ؟ و یا از سر وابستگی ؟ یا برای رسیدن به آراء زنان ؟

در بهتر این حالت این است که بگوییم برای رسیدن به آرای آنها ! ، امّا انسان چقدر باید پست باشد که برای رسیدن به قدرت و ثروت حاضر شود هم به اسلام خیانت کند و هم به ملّت ؟!

پس دولت مردان باید در سخن گفتن خود مواظب باشند و مجلس نیز باید به وظیفه خود عمل کند. کوتاهی در این مورد ، نَه تنها آسیب به زنان می‌زند بلکه خانواده و سپس جامعه را نیز نابود می‌کند .

صدا و سیما - که در تغییر فرهنگ، نقش بسزایی دارد - باید به خود بیاید و در برنامه‌های خود تجدید نظر کند و از ترویج نوعی خاص از گفتمان و رفتار و پوشش دست بردارد و در مقابل کسانی که برای فروش کالای خود از زن، استفاده‌ی ابزاری می‌کنند بایستد.

نباید همان تبلیغات منحط را با کمی تغییرات، سرمشق خود قرار دهد که خیانت زن مسلمان ، خیانت به اسلام است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.