1396-01-04 07:22
1129
0
36955
حجت الاسلام ولی نژاد ؛

پیشرفت اقتصاد کشور مرهون عملی کردن شعار سال / شعار سال 96 باید فرهنگ سازی شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان با بیان مشکلات اقتصادی کشور گفت: پیشرفت اقتصادی کشور مرهون عملی کردن شعار امسال است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار ما بعد از تبریک سال نو و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهارکرد: امسال هم مثل چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 96 را به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال معرفی کرده اند، ما هم باید این پیام را سرلوحه زندگی مان قرار بدهیم.

وی ادامه داد؛ مسئولین سیاسیت های کلان این کشور را باید بر اساس شعار سال تنظیم کنند، و پیشرفت در اقتصاد و اشتغال را در ثمره انجام شعار سال مشاهده کنند.

حجة الاسلام ولی نژاد خاطرنشان کرد: این شعار سال باید طوری در اذهان نقش ببندد که سر لوحه تمام کارها قرار بگیرد، پیشرفت اقتصاد کشور مرهون عملی کردن شعار امسال است.

وی با اشاره به شعار سال 96 تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب اهمیت کار امسال را در دوبخش دانسته اند، اول اینکه باید تولید ملی داشته باشیم، دوم اینکه با توجه به تولید ملی بتوانیم از نیروی جوانان تحصیل کرده استفاده کنیم یعنی همان اشتغال .

ولی نژاد اشتغال را یک مسئله مفهومی کشور دانست و تاکید کرد: باید با ایجاد شغل ها تولیدات داخلی را رونق بخشید تا بتوانیم مشکلات درونی کشور را تا حدودی سامان ببخشیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: رهبرکشورمان با انتخاب شعار امسال خواستند دست مسئولین را بگیرند تا کشور ما را به قله ها سعادت برسانند.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این مطلب که مشکلاتی اقتصادی هر کشوری بسیار حیاتی است تشریح کرد: ما در زمینه های مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی و در زمینه های مختلف فعالیت های فراوانی به حمدالله کارهای خوبی انجام داده ایم ولی در اقتصاد با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری انشاء الله بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

وی گفت: ما هم میتوانیم به آن قله سعادت و شکوفایی که نگاه حضرت امام (ره) به آن بود ادامه دهیم، فرهنگ سازی این شعار سال میتواند این کشور را به آنچه که مورد انتظار است برساند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.