1396-01-17 08:52
2676
0
37441
دمکراسی قبیله ای اصلاح طلبان در گلستان ؛

کارگری که مسئول ستاد روحانی در استان گلستان شد / انتقاد شدید میرآییز از استانداران اصلاح طلب

رئیس ستاد روحانی در گلستان در سال 92 گفت : اگر ما بررسي كنيم كارنامه سياسي سبحان حسينى را، مي بينيم در همه رقابت هاي سياسي هم از مهيمني وهم درازگيسو قوي تر بوده است.

به گزارش گلستان ما ؛ شوذب میرآییز رئیس ستاد روحانی در سال 92 در خصوص چگونگی انتخاب خود برای این کار در شبکه های اجتماعی نوشت : درسال ٩٢ كه جو سياسي بسيار سخت و امنيتي شديدي براي انتخابات رئيس جمهوري حاكم بود جناب اقاي مهندس حاج علي چوپانى مسئول شناسايي براي تشكيل ستاد دكتر روحاني بودند، با افراد زيادي از اصلاح طلبان صحبت فرموده و هريك از اين عزيزان به مصلحت سياسي نمي پذيرفتند.

 بنده هم يكي از كارگران طرح افتاب اقاي چوپاني بودم و به اينجانب پيشنهاد فرمودند كه با كمال شجاعت اين مسوليت را در غربت سياسي آنروز پذيرفتم وچهارسال از آن زمان گذشت وخدا را شاكريم دولت تدبير واميد مستقر شد و دولت بسيارموفقی بود .

اما در دو هفته اخير جمعي تحت عنوان شوراي اصلاح طلبان تشكيل جلسه دادند كه در اين جمع عزيزان بسياري از دوستان ستاد اقاي قاليباف ٩٢ هم حضور داشتند و راى گيري نمودند كه درنتيجه سه نفر به ترتيب رأى آوردند : نفر اول سيد سبحان حسينى از اعضاى ستاد اصلي دكتر روحانى در سال ٩٢، نفر دوم ابراهیم درازگيسو شد كه هيچگونه فعاليتي در اين زمينه نداشت.

متأسفانه هم اكنون جمعي از دوستان در تلاشند اقاي درازگيسو را بجاي نفر اول بقبولانند كه بتوانند در آتى مديريت ارشد استان را در يد خود بگيرند.

از جناب اقاي حاج هاشم مهيمني بعيد است كه اينگونه عمل بنماييد كه خود در جلسه فوق به نفع اقاي دراز گيسو سخنراني كرد و با اين حال هم رأى اول را نياورده و همواره در تهران پيگير اين موضوع است .

اگر ما بررسي كنيم كارنامه سياسي اقاي سبحان حسينى را مي بينيم در همه رقابت هاي سياسي هم از مهيمني وهم درازگيسو قوي تر بوده بطوريكه دو دوره مردم وي را عنوان نماينده مجلس انتخاب نمودند كه اين عزيزان هيچ توفيقي از طرف مردم نداشتند و خود رقيب انتخاباتي بودند.

 آقاي سيد سبحان حسيني در همه دوره انتخاب اصلاح طلبان حضور فعال داشتند از هاشمي عزيز و از خاتمي محبوب و تا دكتر روحاني مقتدر.

اصلاح طلبان هميشه مدعي دموكراسي بودند وهستند، جاى بسى تاسف است كه اينان مدعى رهبرى اصلاح طلبان هستند و براي ارث و ميراث دولت آينده اينگونه عمل مي نمايند.

 بنده كاملا موافق نظر دكتر حاج غلام رستمي كه خود از اركان ستاد دكتر در سال ٩٢ بودند هستم . دكتر روحاني متعلق به گروه هاست نه متعلق به گروه خاص. به اميد پيروزي دولت تدبير اميد دراننخابات سال ٩٦ .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.