1396-01-22 11:10
1010
0
37661
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

بیش از 65 درصد معتکفین جوانان هستند / اعتکاف بیش از 18 هزار گلستانی در ۲۱۰ مسجد استان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مراسم اعتکاف در ۲۱۰ مسجد استان گلستان از صبح امروز با حضور بیش از ۱۸ هزار گلستانی آغاز شد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد صبح امروز در بازدید از برگزاری مراسم اعتکاف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف از بامداد امروز در بیش از 210 مسجد با حضور بیش از 18 هزار گلستانی آغاز شد.

وی افزود: یکی از سنت‌های حسنه بحث اعتکاف است که در روزهای 13، 14 و 15 رجب در استان اجرا می‌شود که هر ساله با شرکت جوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: سال گذشته بیش از 17 هزار جوان گلستانی و مشتاق فریضه معنوی اعتکاف در بیش از 204 مسجد استان معتکف شدند.

ولی‌نژاد گفت: یکی از مهم‌ترین شیوه‌های مبارزه با دشمن در جنگ نرم،ترویج سنت اعتکاف به خصوص بین جوانان است.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: همه تلاش دشمن در جبهه فرهنگی این است که باورهای اعتقادی و دینی جامعه را هدف‌گیری کرده و در حال تضعیف است.

وی درباره سن معتکفان در استان گلستان هم گفت: بیش از 65 درصد شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف در گلستان جوان هستند که برای روح معنویت در این مراسم برنامه‌های مختلف مانند قرائت قرآن، دعای جمعی، سخنرانی و گفتمان دینی، پاسخ به سوالات معتکفان و ایجاد حلقه‌های معرفت در این 3 روز در مساجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.