1396-03-02 07:33
3044
1
39370
پیش بینی های سید جواد حسینی :

به احتمال زیاد گرزین رئیس ، مرتضوی شهردار و صادقلو مشاور وی می شود

رئیس خانه مطبوعات استان گلستان گفت : احتمالا در دوره پنجم شورای گرگان گرزین اصولگرا رئیس ، مرتضوی شهردار و حسین صادقلو مشاور ارشد و کارگردان اصلی پروژه ها خواهد بود .

به گزارش گلستان ما ؛ سید جواد حسینی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت : انتخابات 29 اردیبهشت ماه نشان داد که مردم با جان و دل پای انقلاب و نظام ایستاده اند و کوته فکرانی که فکر می کنند مردم از جمهوری اسلامی و خون شهدا دست می کشند ، راه به جایی نخواهند برد .

حسینی گریزی هم به انتخابات شورای شهر گرگان زد و گفت : افراد منتخب تقریبا از یک جنس و تفکر هستند و با همپوشانی با برنامه های شهردار صادقلو باید برای آینده شهر تلاش کنند .

وی سید محمد مرتضوی را شهردار احتمالی آینده گرگان دانست و گفت : به احتمال زیاد حسین صادقلو به عنوان مشاور ارشد و برنامه ریز و گرداننده اصلی پروژه ها در کنار او قرار خواهد گرفت .

حسینی اذعان کرد : به احتمال زیاد ناصر گرزین اصولگرا که رای اول شهر گرگان را از آن خود کرد رئیس سال اول شورای اسلامی شهر گرگان خواهد بود .

رئیس خانه مطبوعات گلستان اضافه کرد : ناصر گرزین در شهر گرگان به یک اصولگرا شهره است ، او توانسته رای 18 هزار نفری چراغعلی اصلاح طلب را بشکند و با 7 هزار رای بیشتر، این دوره منتخب اول شهر گرگان شود .

حسینی تاکید کرد : در صورت شهردار شدن مرتضوی ، سید میثم حسینی نفر اول علی البدل که 15 هزار رای دارد جایگزین او خواهد شد و اگر هم تفکراتی همسو با شهردار نداشته باشد ، در مقابل 8 نفر دیگر ره به جایی نخواهد برد .

خبرنگار باسابقه گلستانی همچنین از حضور جواد عموزاد تنها رسانه ای کاندیدا در این عرصه به نیکی یاد کرد و گفت : اینکه خبرنگاران و رسانه ها باید در مدیریت شهری نقش داشته باشند امری بدیهی است .

وی یادآور شد : آرای عموزاد نشان دهنده اعتماد مردم به رسانه هاست و خوب است برای دور بعدی بتوانیم با همدلی و انسجام همه خبرنگاران و مطبوعات یک رسانه ای به پارلمان محلی بفرستیم .

رئیس خانه مطبوعات گلستان از شورای آینده خواست با خبرنگاران مهربانتر باشند و به آنها احترام بگذارند ، ان شاء الله در دوره بعدی از رسانه ای شکایت نشود و این نهاد مهم برای مراسماتی چون روز خبرنگار حمایت شایسته ای از این قشر خدوم بکند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.