1396-04-02 14:57
2350
1
40561
یک ماه از برداشت گندم گذشت ؛

انتقاد شدید کشاورزان گلستانی از عدم پرداخت پول گندم

با گذشت بیش از یک ماه از برداشت گندم در گلستان متاسفانه علیرغم وعده های متعدد هنوز پول گندم کشاورزان پرداخت نشده است .

به گزارش گلستان ما ؛ در حالیکه کشاورزان گلستانی برای آغاز کشت تابستانه نیاز به پول جهت تامین نهاده های کشاورزی چون بذر ، کود ، سم و شخم ، دیسک ، ردیف کار و ... دارند اما دولت تاکنون پول گندم برداشت شده را پرداخت نکرده است .

بیش از یک ماه است که از برداشت گندم در گلستان می گذرد اما میزان نارضایتی در میان کشاورزان از بابت عدم پرداخت وجه گندم خریداری شده توسط دولت بیشتر شده است .

عمده کشاورزان گلستانی که نیازمند پول گندم خود هستند از طبقه متوسط و فقیر جامعه بوده و برای کشت دوم خود نیاز به هزینه دارند .

خبرنگار ما هم در ارتباط با این موضوع از طریق غله و بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل پرداخت پول گندم متوجه شد که به این زودی ها این پول پرداخت نمی شود .

این در حالیست که یکی از وعده های روحانی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری پرداخت پول گندم به کشاورزان بوده و علیرغم اینکه قیمت گندم از سال گذشته تا امسال فقط 30 تومان بالا رفته اما با همین قیمت کم هم پرداخت پول گندم طولانی و خسته کننده می شود .

از این رو بود که خیلی از کشاورزان در ایام برداشت گندم آن را با قیمتی 100 تومان کمتر یعنی 1200 تومان به کارخانه ها و مراکر خرید غیر مجاز اما نقدی تحویل می دادند چون شنیده بودند امسال پرداخت پول گندم دیر انجام خواهد شد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

نرگس بای

با سلام.ما محصول گندممان را نوزدهم خرداد سال جاری تحویل داریم اما تا کنون یعنی پنجم شهریور ماه تنها پنجاه درصد از پول را دریافت کرده ایم که ان هم خرج کاشت برنج شده.پس دولت کی قرار است نتیجه زحمت خودمان را به ما پرداخت کند؟؟؟

0
0
پاسخ
1396-06-05 06:46

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.