1396-04-01 13:05
1251
0
40596
فرمانده سپاه نینوا گلستان :

اسرائیل از نقشه زمین پاک خواهد شد/ یکی از اصولی ترین آرمان های انقلاب اسلامی نجات سرزمین فلسطین از یوغ استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: یکی از اصولی ترین ارمانهای انقلاب اسلامی نجات سرزمین فلسطین از یوغ استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج در خصوص روز قدس گفت:یکی از اصولی ترین آرمانهای انقلاب اسلامی نجات سرزمین فلسطین از یوغ استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام رضوان الله علیه برای توجه همه مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان ایران ، اخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری و این روز را را روز اسلام نامیدند .

وی افزود: امام می خواست بفهماند مساله آزادی سرزمینهای فلسطینی از یوغ رزیم صهیونیستی مساله اسلام است و باید همه کشورهای اسلامی و همه مسلمانان جهان در ازبین بردن این رزیم غاصب تلاش کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: از سال اول بعد از پیروزی اتقلاب اسلامی تاکنون ، همه ساله حضور چشمگیر مسلمانان در ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان حرکت بسیار شتابان و رو به جلویی پیدا کرده و در اکثر کشورها  ، برای حمایت از مردم فلسطین و مقابله با سران رژیم صهیونیستی راهپیمای برگزار می گردد و این اولین ثمره اقدام امام (ره) و ابتکار او در نامگذاری این روز است که توانست شکنندگی رژیم صهیونستی را افزایش دهد به شکلی که استحصال این رژیم را همه ساله پس از روز قدس شاهد هستیم که توانست امیدی را در دل جوانان ، مسلمانان و رزمندگان فلسطیتی ایجاد کند به شکلی که ما گردانهای تشکیل شده آزادی بخش در عرصه فلسطینی را شاهد هستیم و حرکتهای نظامی و شهادت طلبانه آنان را همه ساله به چشم می بینیم.

صادقی به تاثیر روز قدس در جهان اشاره و افزود: اسراییل پس از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته است هویت سرزمین فلسطینیان را به یک کشوری اسرائیلی تبدیل کند و شاید در ظاهر بر آن سرزمین حاکمیت دارد و لکن ماهیت آن سرمین به لطف خدا اسلامی باقی مانده است و مردم حاضر در این سرزمین اشغالی خود را مهاجر در این سرزمین می دانند نه ساکن آن و لذا این موضوع از دیگر دستاوردهای فرمان حضرت امام (ره) بوده است و این  حرکت را باید بیش از پیش پرشتاب تر ، پر حضور تر و جدی تر به انجام برسانیم تا مردم مظلوم فلسطین در این 70 سال تسخیر سرزمینشان بتوانند این حق از دست رفته را دوباره اعاده کنند و خودشان سرنوشت کشورشان را رقم بزنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در برملا شدن چهره واقعی رژیم صهیونیستی و جنایات این ژیم اظهار داشت:جمهوری اسلامی با موضع محکمی که رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای در حمایت از مردم فلسطین و گروهای جهادی داشتند سبب شده است که انسجام قوی در درون مبارزین فلسطینی به وجود بیاید .

صادقی ابراز داشت:تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بنا بر این بود که همه کشورهای اسلامی و کشورهای عربی معاده ننگین  کمپ دیوید، را با اسرائیل امضا کنند و اسرائیل از نیل تا فرات مستقر شود و در حقیقت ژاندارم منطقه گردد اما بعد از 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم که هیچ یک از این اهداف استکبار جهانی و رزیم صهیونیستی تحقق پیدا نکرده است و این به لطف خدا و هوشمندی مقام معظم رهبری و حمایت همه جانبه مردم از روز قدس بوده است و تا زمانی که این حمایت همه جانبه باشد قطعا اسرائیل و استکبار جهانی ره به جایی نخواهند برد.

به گفته وی حضور گسترده مردم و شناخت مردم از عملکرد وحشیانه اسرائیل در کشتار مردان و زنان و کودکان بیگناه فلسطینی باعث شکنندگی بیشتر این رزیم  گردیده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به آینده رزیم صهیونیستی به آیه «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم» اشاره و افزود:مردم فلسطین با مجاهدت خود و با هوشمندی و حمایت خود از حرکت جدی مقابله با رزیم صهیونیستی می توانند عمر این رزیم را به حداقل برسانند و این وعده الهی است که خواست مردم تعیین کننده است و در سنت خداوند متعال این چنین پیش بینی شده است و با این عزم و اراده محکم ، اسرائیل از نقشه زمین پاک خواهد شد و خون پاک مظلومان فلسطینی قطعا بی جواب نخواهد ماند.

صادقی در پایان از همه اقشار مختلف  استان گلستان خواست تا یک بار دیگر با حضورهمه خود در راهپیمایی روز قدس کارنامه موفقی را از خودبجا بگذارند و مراتب حمایت خود از مردم بی دفاع فلسطین و انزاجار از اسرائیل را با مشتهای گره کرده به دنیا نشان دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.