1396-04-02 09:48
2122
0
40612
گزارش روز قدس 96؛

مشت‌های انتفاضه مردم گلستان برای نابودی اسرائیل

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور وصف نا پذیر اقشار مختلف و مردم روزه دار و ولایتمدار در جای جای گلستان برگزارشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ مراسم با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال رنگ و بوی اقتدار  بیشتری داشت؛ موشک هایی که تازه قلب  دشمن را به لرزه انداخته بودو شادی فلسطینان مظلوم و امید آنان را به دست های خداوند برای یاری بیشتر صد چندان کرده است.

امروز بزرگ و کوچک، کسبه، و فرهنگی و همه و همه با دهان روزه به همراه خانواده بار دیگر پا در دفاع مقدس آزادی خواهی گذاشتند و از 40 مسیر به سمت مصلی های شهرهای استان گسیل شدند.

مسیر راهپیمایی روزه داران مرکز استان گلستان از مسیر  میدان شهرداری ، چهاراه میدان به سمت مصلی نمازجمعه بود که به دلیل خیل عظیم جمعیت کمی به بیشتر به طول انجامید.

امروز مردم با پلاکاردهایی آشنا در راه پیمایی حضور یافتند"مرگ بر اسرائیل"،" مرگ بر امریکا"، "مرگ بر آل سعود" و مرگ بر داعش صهیونیست" با فریاد های بلند و مشت های گره کرده دفاع همیشگی خود را کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطین ابراز کنند.

خروش روزداران گرگانی آنچنان است که معلم و دانش آموزان دوشادوش یکدیگر برای فرهنگ آزادگی و استقامت فریاد می زنند.

daneshamoozan 1

محمدی فرهنگی گلستانی است که تجدید میثاق با ولایت را اصل ایستادگی می داند و می گوید: اینجا گرگان است, اینجا ایران است, سرزمین هزاران شهیدی که برای دفاع از خاک این سرزمین تقدیم شده است.

وی افزود: اگرچه امریکا و همپیمانشان در منطقه می خواهند ایران را منزوی کنند  اما دیدیم تنها 6 موشک ایرانی باعث شدخواب از چشمنشان ربوده شود.

وی با بیان اینکه وعده راستین مقام معظم رهبری«25 سال دیگر اسرائیل نابود می شود» افزود: فرزندان خمینی کبیر یاوران ولایت هستند و درس آموخته معلمان شهید، سربازی ولایت می کنند و اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهند کرد .

فریاد انزجار از کودک کشان آنچنان بلند است که بعد از حدود 40 سال از فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب به دنیا صادر شده است و راهپیمایی روز قدس درهمه جای جهان برگزار می شود.

مرادی دانش آموز دبیرستانی گرگانی است که مقاومت را رمز پیروزی کودکان و نوجونان فلسطینی و یمنی بیان می کند و می گوید: پیام من به آنان این است که خداوند در قرآن به آنان نوید پیروزی داده است و وعده خداوند خلاف نمی شود.

این دانش آموزی می افزاید: موشک های سپاه تازه راه خود را برای نابودی دشمنان باز کرده است و نشان دادیم تمام اکانات برای نابودی یزدیان زمانه را در اختیار داریم و اگر دست از پا خطا کنند ذوالقار و سجیل را بر سر آنان خراب می کنیم.

وی با بیان اینکه روز قدس روز نهیب بر استکبار و کودک کشانی است که با فریب مردم جهان از جیب آنان امکانات و سلاح برای زنان و بچه ها تهیه می کنند، اذعان کرد: دشمن می خواست با سلاح نرم خود نیز بر افکار ما بواسطه سند بین المللی 2030 سلطه پیدا کند که با سیلی سخت ولایت و مردم همیشه آگاه مواجه شد.

daneshamoozan 2

فروپاشی نظام جعلی اسرائیل به فضل خداوند با فرمان «آتش به اختیار» برای نابودی ولی فقیه به نسل های نوجوان و جوان نزدیک می نماید، این راه شهدای مدافع حرم و امنیت نسل دوم و سوم انقلاب به درستی نشان دادند

جلالی معلم دیگری است که می گوید: حضور حماسی مردم بویژه نسل های سوم و چهارم انقلاب در روز قدس نشاندهنده تازگی انقلاب و رسوخ در بین نسل های نوجوان و جوان کشور و حتی جهان است و پاسخ کوبنده دیگری بعد از حواله 6 موشک به مقر داعش در سوریه است.

این معلم گرگانی ادامه می دهد: مقاومت همیشه زنده است چرا سید الشهدا و محرم همواره زنده است و ما معلمین هرگز نخواهیم گذاشت مقاومت و شهادت طلبی در بین نسل های بعدی خاموش شود.

وی در بخشی از سخنان خود، گفت: از مسئولان می خواهیم به ابطال سند 2030 مبادرت کنند چرا که اینجا ایران اسلامی و ملت مسلمان است و جایی برای نسخه های سکولار ندارد.

آری؛ گلستان یکپارچه  انتفاظه و مقاومت فلسطین شده است و جامه خونین کودکان غزه و یمن را به دست می گیرند و پرچم اسلام را برافراشته می کنند که اینجا ایران است مهد اسلام ناب محمدی که همیچگاه در برابر ظالم ساکت نخواهد نشست و صهیونیسم جهانی را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.