1396-04-22 05:11
2230
0
41357
نماینده شرق گلستان:

آزاد راه گلستان از کلاله عبور می کند

نماینده شرق گلستان گفت: آزاد راه شمال از کلاله می گذرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، عبور جاده های بین المللی و پررفت و آمد از مناطق جنگلی، آسیبهای جدی محیط زیستی و جتی تلفات کشته شدن حیوانات وحشی را به ارمغان خواهد آورد.

سالهاست که موضوع جایگزین کردن جاده جنگل گلستان مطرح بوده و جاده های مختلفی هم در این زمینه مطرح شده است.

از مهمترین و بهترین مسیرهای مطرح شده در این طرح که سالها تحقیق در خصوص آن انجام شده ، مسیری است که از کلاله عبور کرده و به آشخانه متصل می شود.

در این مسیر، بخشی از شهرستان مراوه تپه هم در آن قرار گرفته شده و این امر می تواند از یک سو موجب توسعه شرق گلستان شده و از سوی دیگر، آسیهای مختلف محیط زیستی را جلوگیری خواهد کرد.

شهرام کوسه غراوی، عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص آخرین وضعیت انتخاب مسیر جایگزین جنگل گلستان به خبرنگار راه اترک گفت: آزادراه جایگزین از کلاله عبور خواهد کرد.

غراوی ادامه داد: پیگیری این امر در حال انجام است و رایزنی با سرمایه گذار این پروژه در حال انجام است.

اما مشخص نیست که چرا ابراهیمی، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی مسیر دیگری را به عنوان مسیر جایگزین مسیر جنگل گلستان عنوان کرده است.

سایت کلاله خبر در این خصوص با اشاره به گفتگوی ابراهیمی با خبرگزاری صدا و سیما نوشته است:«در حالی که ما با این فرضیات به سر می بردیم، گزارشی بر روی کانال خبرگزاری صدا سیمای واحد گلستان در مصاحبه با ابراهیمی نماینده آزادشهر منتشر شد که به گفته وی و این کانال، طبق تصمیم و پیشنهاد مجمع نمایندگان استان گلستان و خراسان شمالی به دولت، مسیر جایگزین جاده گلستان، از شهرهای آزادشهر، تیل آباد، گرمه و جاجرم عبور خواهد کرد.»

حال باید دید، به راستی کدام خبر به اصل ماجرا برمی گردد؟

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.