1396-04-27 08:39
1887
0
41555
مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س):

سعادت دنیا و آخرت در گرو اطاعت از رهبری / اقدام سپاه سیلی محکمی بود بر رخساره کفر و کفار

مدیر حوزه علمیه مکتب الزهراء(س) روستای قورچای گنبد کاووس گفت: اگر کسی می خواهد در دنیا و آخرت سعادتمند شود باید راه و رسمی که مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده است را سر لوحه کار خود قرار دهد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حاج آخوند طویقلی گل چشمه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وظیفه تمام مومنین و مومنات این است که اطاعت از الوالامر داشته باشند وقتی ما اطاعت از الوالامر داشته باشیم کارهای ما به نحو احسن و بنا به درخواست دین اسلام پیش می رود.

این روحانی اهل سنت تصریح کرد: امروزه شاهد این هستیم که کل دنیا گوششان به فرمایشات رهبری است، کلام و راه و رسم رهبری باعث سعادت دنیا و آخرت می شود، باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س) تاکید کرد: وقتی وحدت به معنای حقیقی کلمه در رفتار و اعمال ما دیده شود دشمن نمی تواند به ما ضربه بزند و نفوذ کند، ایجاد اختلاف از نظر دشمن بهترین گزینه برای براندازی وحدت است.

وی با اشاره به رفتار گروهک های تکفیری خاطر نشان کرد: همه ما می دانیم که داعش نه شیعه می شناسد نه سنی و نه صغیر برایش اهمیت دارد نه کبیر، هر کسی که اهل توحید باشد داعش در مقابلش می ایستد.

گل چشمه تاکید کرد: وقتی چنین گروهکی به خودش جسارت می دهد و به کشوری که برای ترویج اسلام تلاش می کند، امنیتش را زیر سوال می برد ما باید مقابله به مثل نشان می دادیم، ایران مثل کشورهای فرانسه و انگلیس و غیره نیست که بخواهند ضرر برسانند و فرار کنند، اقدام سپاه سیلی محکمی بود بر رخساره کفر و کفار.

مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س) در پایان با تاکید مجدد تقویت وحدت افزود: ما برای تقویت وحدتمان تلاشمان باید این باشد که وحدتمان را وحدت حقیقی بدانیم نه صوری و اسمی، وحدتی که حقیقی باشد تمام کارها از روی اصول و قوائد پیش می رود. اگر وحدت تظاهری باشد نمی توانیم به اهداف خودمان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.