1396-04-27 08:42
966
0
41577
مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان:

مسؤولی که آسیب‎های اجتماعی شهر خود را انکار می‎کند یا خائن است یا بی‎خبر/ شهید فهیمده‎ها از دامن زن بدحجاب تربیت نمی‎شوند

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امروز بدحجابی و بی‎عفتی در حال ترویج است و عشق از خانه به خیابان آمده است، گفت: هر مسؤولی که آسیب‎های اجتماعی را در حوزه شهرستانی خود انکار می‎کند یا خائن است یا بی‎خبر.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام حسن گنجی در همایش عفاف و حجاب که در سالن کانون کوثر کردکوی برگزار شد، اظهار کرد: شعائر دینی نباید به برگزاری همایش و نمایش محدود شود.

وی عفاف و حجاب را دو مقوله مظلوم تاریخ اسلام دانست و گفت: متأسفانه امروز واجبات خداوند از جمله مسأله عفاف و حجاب بر زمین مانده و کمتر کسی به آن می‎پردازد.

*سگ‎گرایی از شاخصه‎های فرهنگ غربی است/ انتقاد از عدم رعایت حجاب در ادارات

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امروز عفاف و حجاب به مشکل جدی جامعه اسلامی تبدیل شده است، افزود: کمرنگ شدن عفاف و حجاب در جامعه به‎معنای در اقلیت بودن جامعه دینی نیست چراکه افراد بدحجاب بی‎دین نیستند اما باید گفت این افراد چه میزان  به حجاب و عفاف به‎عنوان واجب الهی مقید هستند؟

گنجی با بیان اینکه امروز سگ‎گرایی از شاخصه‎های فرهنگ غربی است، بیان کرد: در کشور فرانسه 30 میلیون سگ  و گربه به‎جای همسر و فرزند زندگی می‎کند.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب نه تنها نیاز جامعه ایمانی بلکه نیاز همه جوامع است، تصریح کرد:  اگر جامعه‎ای به بی‎عفتی و بی‎حجابی گرفتار شود آن جامعه مختل می‎شود همانطور که ریزگردها زندگی مردم خوزستان را مختل کرده است.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان اذعان کرد: فساد در جامعه اسلامی ما فساد دولتی است، با گذشت قریب به 40 سال از انقلاب اسلامی، ادارات ما چه میزان عفاف و حجاب را رعایت می‎کنند؟ اگر این افراد حقوق‎بگیر دولت و زیرمجموعه مسؤول هستند، چگونه حجاب را رعایت نمی‎کنند.

*مسؤولان در مسأله عفاف و حجاب باورمندی لازم را ندارند

گنجی با بیان اینکه برای هر میز مسؤولیت، 20 شهید بر زمین افتاده است، افزود: مسؤولان در مسأله عفاف و حجاب باورمندی لازم را ندارند و این فقدان باورمندی عدم پیگیری آنها را به‎دنبال دارد، حال آنکه مسؤولان باید ابتدا از خود آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در بسیاری از موقعیت‎ها دغدغه‎مندی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب محور جنگ نرم دشمن است و دشمن در میدان جنگ نرم به این باور رسیده که راه حذف شهید فهیمده‎ها، صیادشیرازی‎ها، همت‎ها و امثال آن از بین بردن عفاف و حجاب از جامعه است.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با تأکید بر اینکه با از بین رفتن حجاب و عفاف، اقتدار، صلابت، ارزش‎های دینی، خانواده و همه داشته‎های ما از بین می‎رود، یادآور شد: دشمن با شبکه‎های ماهواره‎ای درصدد شکستن قبح بی‎عفتی و بدحجابی است تا با حذف عفاف و حجاب اهداف خود را عملی کند.

*دانشگاه‎، از محورهای انحراف در اعتقادات است/ رابطه مستقیم عفاف و حجاب با فساد و فحشا

گنجی با بیان اینکه در زیر پوسته ظاهری شهر ما، در خانواده‎ها، کوچه‎ها، پارک‎ها و ... اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است، ابراز کرد: امروز بدحجابی و بی‎عفتی در جامعه در حال ترویج است، عشق از خانه به خیابان آمده است و هر مسؤولی که آسیب‎های اجتماعی را در حوزه شهرستانی خود انکار می‎کند یا خائن است یا بی‎خبر.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب نقطه امید دشمن برای بازپس‎گیری سایر سنگرهاست، بیان کرد: بعد از اعتیاد، فضای مجازی دومین مشکل و معضل خانواده‎های ایرانی است.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه از دامن زنی که عفت و حجاب ندارد شهیدفهیمده‎ها تربیت نمی‎شود، گفت: متأسفانه بی‎تفاوتی در جامعه تزریق شده و نتیجه آن می‎شود که کسی به هشدارها و سخنان مراجع، علما و بزرگان توجه نمی‎کند.

گنجی با بیان اینکه گسترش عفاف و حجاب به تقویت امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد، یادآور شد: مرکز ترویج عفاف و حجاب کانون خانواده است.

وی همنشینی با بد‎ها را عامل گرایش به بی‎عفتی و بدحجابی دانست و گفت: در انقلاب اسلامی هم افرادی وجود داشتند که آیت‎الله، رزمنده، آقازاده و ... بود اما به‎واسطه همنشینی با بدها به سران فتنه تبدیل شد.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امروز دانشگاه‎ها به یکی از محورهای انحراف در عقاید و اعتقادات جوانان ما تبدیل شده‎اند، بیان کرد: جوانِ بانماز و باحجاب پس از فارغ‎التحصیلی بی‎حجاب و بی‎نماز می‎شود.

گنجی تاکید کرد: حجاب و عفاف با فساد و فحشا رابطه مستقیمی دارد، هر چه رعایت عفاف و حجاب در جامعه کمتر شود فساد و فحشا افزایش می‎یابد.

گفتنی است؛ این مراسم به همت بسیج دانش‎آموزی شهرستان کردکوی و با حضور مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان، جانشین فرمانده سپاه کردکوی، معاون پرورشی و تربیت‎بدنی آموزش و پرورش کردکوی و دانش‎آموزان و فرهنگیان برگزار شد و در پایان از بانوان محجبه معلم تجلیل و قدردانی شد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.