1396-05-26 09:37
1045
0
42830
هزارجریبی در حاشیه تشییع شهید خوش محمدی در گرگان:

آمریکا بداند بابت تجاوز به منطقه باید هزینه های سنگینی بدهد / شهداء نشان داده اند مردم ایران هیچگاه ترسی از دشمن ندارند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا بداند به منطقه خاورمیانه تجاوز کرده و باید هزینه های سنگینی بدهد و ان شاء ا... تا نابودی اسراییل پیش خواهیم رفت.

به گزارش گلستان ما ؛ نبی الله هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع شهید مدافع حرم استان گلستان در رابطه با پیام شهدای مدافع حرم و مردم به استکبار ؛ گفت: مدافعان حرم برای حفظ اسلام و نظام اسلامی از جان خود می گذرند تا انشاء الله پرچم اسلام به دست صاحب اصلی اش برسد.

هزار جریبی تاکیدکرد: مردم عزیزمان نشان دادند قدر مدافعان حرم را می دانند و درود بر این شهدا که از خانه و کاشانه خود دست کشیدند تا از نظام اسلامی دفاع کنند و ما وظیفه داریم برای پاسداشت خون این عزیزان به مردم خدمت کنیم و تشکر می کنم از تمام مردم که امروز با حضور خود نشان دادند آرمان شهید را ادامه میدهند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس افزود:پیام شهدا این است که ما تا آخر ایستاده ایم و هیچگاه از دشمن ترسی به دل راه نخواهیم داد و جان خود را برای دفاع از ناموس و وطن فدا خواهیم کرد و آمریکا بداند به منطقه خاورمیانه تجاوز کرده و باید هزینه های سنگینی بدهد و ان شاء ا... تا نابودی اسراییل پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.