1396-05-26 12:37
1243
0
42850
سردار عبداللهی در گنبدکاووس :

جان و مال مردم در خطر باشد قرارگاه خاتم الانبیاء ورود می کند / سد نرماب را تا پایان سال تمام می کنیم

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت : قبل از آمدن به گلستان خدمت فرمانده کل سپاه رفتم که ایشان به من گفت ضمن ابلاغ پیام تسلیت بنده برای مشکل سیل گلستان چاره اندیشی کنید .

به گزارش گلستان ما ؛ سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ظهر روز پنجشنبه در جلسه فرمانداری گنبد کاووس اظهار کرد : با ارائه توضیحات مدیران استانی ، این نکته را بگویم که استان گلستان ظرفیتهای بسیار خوبی دارد اعم از دریا ، جنگل و زمین و هوا و ... و با این همه ثروت باید اشتغال ، کار و تولید در استان شکل بگیرد .

سردار عبداللهی یادآور شد: 1.2 تریلیون تومان در کشور در دست مردم است و این ظرفیت و پتانسیل خوبی است تا بستری آماده شود و مردم در این‌گونه پروژه‌ها حضور یابند ، قرارگاه خاتم‌الانبیاء یک قرارگاه و مجموعه مردمی است که پس از دفاع مقدس برای امدادرسانی به کشور تشکیل شد.

وی گفت: در نخستین گام این قرارگاه به بازسازی مناطق آسیب‌زده در زمان جنگ در غرب, جنوب و مرکز پرداخت و همه این اقدامات توسط اقشار مختلف جامعه صورت گرفت و در حال حاضر نیز 200 هزار نفر از مردم که اگر هر هزار نفر را یک لشکر در نظر بگیریم, 200 هزار لشکر از ظرفیت واقعی کشور استفاده شده است.

سردار عبداللهی افزود: سعی داشتیم از طریق این قرارگاه, بخش خصوصی و پیمانکارانی که در شرایط تنگنای مالی و محلی بودند را حمایت و تامین کنیم و ارتباط بین دولت و افراد را به هم نزدیک کنیم.

فرمانده قرار گاه خاتم تصریح کرد : ما خاطرات خوبی از گلستان داریم که در ساخت راه آهن اینچه برون که در زمان کوتاه و با کیفیت خوب ساخته شد از آن جمله بود ، کار دیگر ما سد نرماب است که امروز بازدید کردیم و 70 درصد پیشرفت دارد و ما کمک می کنیم که زودتر جمع بشود و به بهره برداری برسد و نکته مهم اینکه باید در خلال جابجایی دو روستای مجاور سد باید حق و حقو مردم رعایت شود .

عبداللهی ادامه داد : اگر ساخت سد چایلی و سد شصت کلاته به کاهش خسارتهای سیل و اثار مالی و جانی آن کمک می کند ما قطعا ورود خواهیم کرد ، 12 هزار میلیارد متر مکعب رواناب به دریا می رود و شور می شود بدون اینکه استفاده کنیم و این آتش زدن سرمایه است .

وی با اشاره به اینکه ما برای ساختن این سه تا سد آمادگی کامل داریم ، اذعان کرد : البته ما معارض و رقیب بخش خصوصی نیستیم و در پروژه های زیر 150 میلیارد تومان هم ورود نمی کنیم و از دید اجتماعی هم این خوب نیست که ما ورود داشته باشیم ولی هر جا احساس کنیم جان و مال مردم و حقوق آنها در خطر است قطعا ورود خواهیم کرد.

سردار عبداللهی اشاره کرد : قرارگاه خاتم به هیچ وجه به دنبال نفع شخصی و مادی نیست و به دنبال توانمند کردن مردم است و اگر مردم راضی نباشند هیچ سودی ندارد ، قبل از امدن به گلستان خدمت فرمانده کل سپاه رفتم که ایشان به من گفت ضمن ابلاغ پیام تسلیت بنده برای مشکل سیل گلستان چاره انیدشی کنید .

وی در مورد طرح هایی که از سوی مدیران استانی ارائه شد گفت : درباره سایت میگو گمیشان ،ساخت بندر سبز گمیشان ،  فولاد ، پتروشیمی ، راه اهن گرگان مشهد و بیمارستان 1000 تختخوابی گرگان و 800 تختخوابی گنبد تفاهم نامه های داریم و باید با مطالعه وارد شویم و قطعا در این موارد به استان کمک خواهیم کرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.