1396-05-27 06:20
1626
0
42861
سردار ملک :

بعد از شهادت محسن حججی، داوطلبان اعزام به سوریه چندین برابر شدند/ رفتار وحشیانه داعش از رعب و وحشت آنان است

فرمانده تیپ نینوا سپاه پاسداران گفت: وقتی شهید حججی را در نجف آباد اصفهان تشییع کردند مراجعه بسیجیان برای اعزام به سوریه چندین برابر شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو ؛ سردار علی ملک شاهکویی فرمانده تیپ سپاه نینوا در همایش تجلیل و بازخوانی خاطرات آزادگان شهر قرق که در معراج الشهدای غواص این شهر برگزار شده بود به شهادت محسن حججی اشاره کرد و گفت: پس از شهادت این شهید گرانقدر مراجعه بسیجیان برای اعزام به سوریه ده برابر شد، این از عنایات خداوندی است و ما باید به دین و مذهب و ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم.

وی از درخواست مادر یکی از رزمندگان مدافع حرم برای اعزام دوباره فرزندش سخن گفت و افزود: در کجای تاریخ سراغ دارید که در میان این حجم از جنجال و تبلیغات مسموم روز به روز اشتیاق و علاقه سراسر کشور اعم از شیعه و سنی برای حضور در سوریه بیشتر شود، اگر محدودیت در اعزام نبود و می شد همه را اعزام کنند خیل مشتاقان بسیاری را شاهد بودید.

سردار ملک حرکات وحشیانه داعشی ها را نشانه استیصال آنان خواند و تصریح کرد: رفتار وحشیانه تکفیری ها و داعشی ها با اسراء بخاطر ایجاد رعب و وحشت است؛ آنها اسیر را می گیرند و بعد از تماس با پدر و مادر اسیر سر اسیر را جدا می کنند و می گویند صدای فرزندتان را بشنوید اما نه تنها نمی توانند وحشت ایجاد کنند بلکه بعد از شهادت هر عزیزی، اشتیاق داوطلبین برای اعزام بیشتر می شود.

فرمانده تیپ نینوا گفت: خاطرات دفاع مقدس در حال تکرار شدن است، جوانان امروز در عصر تهاجم فرهنگی بزرگ شدند عصری که شب و روز بمباران فرهنگی علیه شیعه، سنی، روحانیت، علما و سپاه و بسیج بیشتر می شود اما باز شاهد حضور چندین برابری این نسل در میدان نبرد حق علیه باطل هستیم.

وی تأکید کرد: آمریکا در سرمایه گذاری تهاجم فرهنگی شکست خورد، سوریه ای که 14 استانش دست داعش بود امروز در پیروزی است، عربستان از مخالفت با بشاراسد عقب نشینی کرده است، این ها همه به لطف حضور غیورمردانی نظیر حججی ها در میدان نبرد است.

این فرمانده ارشد سپاه در سوریه گفت : که امروز قطر در حال برگشتن است، یمن در حال پیروزی است، تمامی این پیروزی ها به دلیل تفکر انقلاب اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری است و این امر را مدیون شهدا هستیم .

سردار ملک خاطر نشان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند باید در کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، همدان، زاهدان و کردستان با داعش می جنگیدم .

گفتنی است در پایان مراسم از آزادگان شهر قرق با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد و تعدادی خاطرات دوران اسارت را بازگو کردند و یاد و خاطره آزاده مرحوم جانباز احمد کوهنشین گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.