1396-06-20 18:16
3349
0
43913
هر دم از این باغ بری می رسد :

یک استان و یک عالمه استاندار !!!

پیش بینی می شود با استاندار شدن صالحی 2 معاونت و 12 پست مدیر کلی در اختیار برخی فعالان فتنه 88 و عناصر زاویه دار با نظام در اختیار این گروه قرار بگیرد که در این صورت فاجعه ای سیاسی و انقلاب مخملین استانی اتفاق می افتد .

به گزارش گلستان ما ؛ این روزها بحث استانداری گلستان داغ است و هر روز نام تازه ای برای تصدی این مقام مهم بر زبانها می افتد.

عطش این گمانه زنی ها از کوره اصلاح طلبان شعله ور می شود و این قافله عقب مانده از پست ها و مقام های دولتی اند که این روزها مانند زنگی مست دیوانه وار همسنگران و یاران گذشته خود را قیچی می کنند.

با این شرایط به نظر می رسد حسن صادقلو بعد از چهار سال حالا کم کم باید به فکر رفتن و بازنشستگی باشد هر چند که شاید برکرسی مدیریتی اش بماند یا تا زمان معرفی استاندار جدید چند ماهی طول بکشد و او به فکر جمع بندی عملکرد چهارساله اش باشد اما اینکه چه کسی استاندار بعدی است جای تامل دارد.

تندروهای اصلاح طلب و برخی فعالان فتنه 88 به دنبال جایگزینی محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در گلستان هستند تا با ورود وی به استان کرسی ها و مدیریت ها را در اختیار بگیرند ، پیش بینی می شود با استاندار شدن وی 2 معاونت و12 پست مدیر کلی در دسترس این طیف و برخی عناصر زاویه دار با نظام قرار بگیرد که در این صورت ممکن است فاجعه ای سیاسی و انقلاب مخملین استانی اتفاق بی افتد.

گروهی که در همین چهار سال گذشته جزو ناتوان ترین مدیران استان به شمار می رفتند که دو نمونه "محیط زیست" و "شیلات" پیش چشم همگان است که در محیط زیست به دلیل ضعف عملکرد "استعفا" و شیلات نیز "عملکرد نامناسبی" داشته وعلیرغم پتانسیل های عظیم استان در بحث شیلات اقدام خاصی انجام نشده است .

صالحی هر از گاهی به بهانه های مختلف به گرگان سفر می کند و اخیرا هم به بهانه "عید غدیر" به دیدار آیت الله نورمفیدی رفته و سعی کرده خودش را در قلب آیت الله جای دهد ، حال سوال اینجاست که آیا در خراسان شمالی "سیدی" نبود که استاندار این استان در روز عید غدیر به دیدار آن فرد برود ؟

اما اعتدالیون و همفکران آیت الله نورمفیدی چند وقتی است که راه خود را از تندروهای فتنه گر جدا کرده اند و سعی می کنند آرامش استان را با حضور مدیران معتدل حفظ کنند چه اینکه این آرامش برند چندین ساله آیت الله بوده و دوست ندارد با حضور استاندار پرحاشیه آن را از بین ببرد .

از این جهت آیت الله اگر چه در سال 92 اصرار بر انتصاب استاندار بومی داشت اما در این برهه نیم نگاهی هم به استاندار غیر بومی دارد و همچنان احمد مجیدی یکی از افرادی است که گزینه مورد نظر آیت الله می باشد.

البته نماینده ولی فقیه در استان طبعا از نظر قانونی نمی تواند در انتصابات دخالت کند و خوب یا بد بودن خروجی عملکرد هر استانداری می تواند به نماینده ولی فقیه هم آسیب بزند ، اما در فضای استان آنقدر از منظر ایشان گزینه مطرح شده که برای برخی ها واقعا این باور شده که نظر نهایی و استاندار را آیت الله نورمفیدی انتخاب می کند نه رئیس جمهور !!

از این جهت شنیده ها در خصوص یک خبر موثق حکایت از نشست سه جانبه اسحق جهانگیری ، سید مجتبی نورمفیدی و علی اصغر احمدی برای انتخاب استاندار آینده گلستان در دفتر معاون اول رئیس جمهوردارد که اگر صحت داشته باشد باید نقش دفتر آیت الله و پسرش را هم در این قصه پررنگ قلمداد کرد .

اما همچنان گمانه زنی ها و اضافه کردن اسامی جدید برای استانداری گلستان ادامه دارد . گویا یک جریان خاص علاقه دارد تا روند انتخاب استاندار را جلو بیندازد اما در بدنه دولت خبری نیست . در روزهای گذشته نام هوشنگ بازوند استاندار لرستان و حیدری مدیر کل سابق اداره اطلاعات استان بر زبانها افتاده است .

در همین رابطه گفته می شود دکتر تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در تماسی با وزیر کشور با اعلام چنین شایعاتی خواست که بر روی گزینه بومی تاکید کند.

همچنین اصلاح طلبان استان 5 گزینه به تربتی نژاد معرفی کرده اند تا نماینده لیست امید آنها را عبدالرضا رحمانی فضلی در میان بگذارد که یکی از آنها محمد رضا صالحی است .

به هر حال باید منتظر ماند و دید چه کسی و چه زمانی هشتمین استاندار گلستان می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.