1396-07-02 05:08
1522
0
44300
مسئول مجمع رهروان امر به معروف گلستان خبرداد:

همایش بزرگ آمرین به معروف و ناهیان از منکر در گرگان برگزار می شود

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان از برگزاری همایش همایش بزرگ آمرین به معروف و ناهیان از منکر در استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام علی اکبر محمدی مهر از برگزاری همایش بزرگ آمرین به معروف و ناهیان از منکر استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این همایش با همکاری قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه نینوا استان روز دوشنبه سوم مهرماه سال 96 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی ساعت 9 صبح برگزار می شود.

وی هدف از همایش را موج آفرینی در جهت احیا امر به معروف و نهی از منکر است عنوان کرد و گفت: کسانی که در این عرصه شرکت می کنند و در جلسات حضور دارند افرادی هستند که دغدغه امر به معروف نهی از منکر دارند.

دبیر همایش بزرگ آمرین به معروف و ناهیان از منکر با اشاره به اینکه ایام محرم است و در این ایام هفته امر به معروف و نهی از منکر آغاز می شود، خاطرنشان کرد: آغازین روز ماه محرم معانی مختلفی دارد از جمله اینکه بزرگترین انگیزه قیام امام حسین علیه السلام مسئله امر به معروف و نهی از مـنکر است که این دو از مـهم تـرین ارکان دین است و امام در درجه اول مسئول اجرای این امر مهم اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی مهر با بیان اینکه این همایش در هفته دفاع مقدس اجرا می شود، گفت:  تک تک شهدا شهدای امر به معروف و نهی از منکر هستند و هر شهیدی که پا در عرصه مجاهدت و خطوط مقدس گذاشته برای دفع شر و منکری به جبهه اعزام شده است.

به گفته وی؛ در حال حاضر بزرگترین منکر وجود مستکبری چون ایالات متحده آمریکا و استکبار جهانی می باشد ؛ امروز دشمن در کشور ما دو هدف را دنبال می کند اول برداشتن چادر و حجاب از سر زنان و دوم خالی کردن مساجد که بنا به تعبیر رهبر کبیر انقلاب سنگر های مقاومت می باشند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: مطمئنا اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جایی نداشته باشد اشرار بر ملت مسلط می شوند و تاریخ پر است از نمونه های این کوتاهی جوامع که زمینه را برای تسلط افرا بی دین و شرور فراهم کرده اند.

حجت الاسلام محمدی مهر در پایان تصریح کرد: در حوزه آموزش به مردم در خصوص شرایط و روشهای امر به معروف کم کاری هایی صورت گرفته است که این مجموعه سعی دارد تا با برگزاری آموزش های مختلف این خلع را جبران نماید و انشاالله این همایش گامی موثر در این مهم باشد.

1302243 218

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.